İşte karşınızda VamosART adlı youtube kanalından bir video... Sanatçı üç boyutlu uçak çizimine imza atıyor. Keyifle izleyelim.
Yazlıktaymışım gibi bir sabah başlangıcı
-
Güzel bir kahvaltıyla başladım bugün güne. Ataşehir’i seviyorum, benim
bulunduğum bölge mi böyle yoksa her yeri mi bilmiyorum ama bu ağaçlı yollar
falan ...
Süper... :)
YanıtlaSilBen de beklerim bloga, sevgiler :)
Ziyaret edeceğim. Yorumunuz için teşekkürler :)
SilHer insan çok çalışarak,emek vererek resim yapabilir bana göre.Yıllarca resim dersi ortalamamı düşüren bir ders olmasına rağmen şu an 50'nin üzerinde yağlı boya tablom var.Tabi ki bir Vincent van Gogh değilim ama fena da değil tablolarım.Biraz da yetenek olsa tabi çok daha iyi olurdu diyorum :)
YanıtlaSilResme ilginizin olması çok güzel. Yorumunuz için teşekkür ederim :)
SilHoş bir yazı olmuş teşekkürler.
YanıtlaSilBen teşekkür ederim :)
Sil