Videoyu ekranın sağ alt köşesinde bulunan kare simgesine tıklayarak tam ekran olarak izleyebilirsiniz.
Yazlıktaymışım gibi bir sabah başlangıcı
-
Güzel bir kahvaltıyla başladım bugün güne. Ataşehir’i seviyorum, benim
bulunduğum bölge mi böyle yoksa her yeri mi bilmiyorum ama bu ağaçlı yollar
falan ...
3 boyutlu olması sanki canlıymış gibi durmasına neden oluyor..✔ Güzel bir videoydu,elinize sağlık..🙂
YanıtlaSilDeğerli yorumunuz için teşekkür ederim :)
SilSüper çiziyorlar ya hayran kaldım gerçekten sanat bu 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
YanıtlaSilAynen öyle Seyhan Hanım. Harika çizim... Teşekkürler yorumunuz için :)
Sil