Resim tutkunları için harika bir çizime daha imza atmış VamosART. İsterseniz sözü fazla uzatmadan izleyelim.
Yazlıktaymışım gibi bir sabah başlangıcı
-
Güzel bir kahvaltıyla başladım bugün güne. Ataşehir’i seviyorum, benim
bulunduğum bölge mi böyle yoksa her yeri mi bilmiyorum ama bu ağaçlı yollar
falan ...
Çok güzel. Ama ben bu konularda tam bir yetenek düşmanıyım maalesef :(
YanıtlaSilAynen ben de öyle. Ama izlemesi bile güzel oluyor. Yorumunuz için teşekkür ederim :)
SilNe kadar da yetenekli...
YanıtlaSilEvet öyle... Yeteneğini konuşturmuş. Yorumunuz için teşekkürler:)
Sil