25 Eylül 2018 Salı

VamosART Adlı Youtuber ve Üç Boyutlu Uçak Çizimi

Resim yapmak, yeteneği olan birçok insanın vazgeçemediği bir aktivite. Beni sorarsanız; ben pek beceremem. Aram yoktur resim yapmakla. Keşke yeteneğim olsaydı :) Ama üç boyutlu resim yapanları izlemeye bayılırım. Rahatlatıyor beni. Bu vesileyle sizlere bir Youtube kanalını tanıtmak isterim. Tanıtmak istediğim kanalın ismi VamosART. İsminden de anlayabileceğiniz üzere yabancı bir youtuber. Çok güzel üç boyutlu resimleri var. İzlemenizi tavsiye ederim. 

İşte karşınızda VamosART adlı youtube kanalından bir video... Sanatçı üç boyutlu uçak çizimine imza atıyor. Keyifle izleyelim. 


6 yorum:

  1. Süper... :)
    Ben de beklerim bloga, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret edeceğim. Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  2. Her insan çok çalışarak,emek vererek resim yapabilir bana göre.Yıllarca resim dersi ortalamamı düşüren bir ders olmasına rağmen şu an 50'nin üzerinde yağlı boya tablom var.Tabi ki bir Vincent van Gogh değilim ama fena da değil tablolarım.Biraz da yetenek olsa tabi çok daha iyi olurdu diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resme ilginizin olması çok güzel. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hoş bir yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem