27 Aralık 2018 Perşembe

100. İçerik: -Mim- 2019 Yılındaki Hedeflerim ve Hayallerim


Merhaba değerli dostlarım. Yazının başlığında da belirttiğim gibi bu içerik bloğumdaki 100. içerik. 2016 yılının Eylül ayında bir merak sonucu açtığım ve sonrasında doğru düzgün ilgilenme fırsatı bulamadığım bu blogda bu seviyeye gelebilmek beni çok mutlu etti. Allah'a ne kadar şükretsem az.  Blog aleminde son 3-4 aydır aktifim ve siz değerli dostlarımı da bu zaman diliminde tanıma fırsatı buldum. Spor, edebiyat, eğitim-öğretim ve yaşama dair birçok içerik ürettim. Eğer ben bugün 100. yazımı yazıyorsam bunda siz değerli dostlarımın çok büyük payı var. Sizler bu siteyi ziyaret etmeseydiniz ve güzel yorumlarınızla bu siteyi güzelleştirmeseydiniz ben motive olamaz ve bu mutluluğu sizinle paylaşamazdım. Maddi ve manevi desteklerini eksik etmeyen tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Allah hepinizden razı olsun. 

Gelelim yazımızın konusuna. Birkaç gün önce saygıdeğer öğretmenimiz ve blog arkadaşımız Tigris beni bu güzel mime davet etti.Bu benim ilk mim yazım olacak. İlk mim yazımı yazmama vesile olan Tigris'e teşekkürlerimi sunuyorum. Onun kaleme aldığı mim yazısını da buradan okuyabilirsiniz. 

2019 yılı için benim de birçok insan gibi hedeflerim ve hayallerim var. İlk hedefim yıllardır hayalim olan öğretmenlik mesleğine kavuşmak. Ben de yüz binlerce insan gibi atanmak için mücadele veriyorum. İşin maddi kısmı benim için geri planda. Elbette geçimimi sağlamak için paraya ihtiyacım var ancak öğretmenlik mesleği parayla değerlendirilebilecek bir meslek değil. Çünkü öğretmenlik kutsal bir meslek ve ben de öğrencilerime kavuşmak, onları vatanımıza, milletimize yararlı bireyler olarak yetiştirmek istiyorum. Onları bilgiler ve becerilerle donatmak, onların ufkunu genişletmek en büyük hayalim. Ayrıca; 

-Mutluluğun, huzurun, sevginin, hoşgörünün ve barışın tüm dünyada hüküm sürdüğü,
-Şehit haberleriyle yüreğimizin yanmadığı, bayrağımızın inmediği, ezanımızın dinmediği, 
- Çocukların ve diğer masum insanların katledilmediği, 
-Papağanlara ve diğer canlılara zarar veren psikopatların hayatımıza girmediği

bir yıl geçirmek en büyük temennimdir. 

Yukarıda da söylediğim gibi birçok hayalim var. Şimdi mizahla karışık bir liste ile size hayallerimi anlatmak istiyorum.

2019 yılı; 

-Nihat Doğan'ın az konuştuğu -hatta mümkünse hiç konuşmadığı- ve her meseleye burnunu sokmadığı, 
-Aleyna Tilki'nin az tweet attığı ve az şarkı söylediği, 
-Arda Turan'ın hiç gündeme gelmediği, 
-Tik tok uygulamasının hayatımızı zehir etmediği, 
-Türkiye'de Galatasaray'ın, İngiltere'de ise Liverpool'un şampiyon olduğu,
-Galatasaray ve Fatih Terim'in PFDK'ya sevk edilmediği, 
-Bloglarımın çokça okunduğu ve tıklama rekorları kırdığı,
- Tüm güzelliklerin bizimle birlikte olduğu, 

güzel bir yıl olur inşallah. Bu arada annemin, babamın ve çevremdeki insanların "Ne zaman evlenecen?" sorularından da bıktım. İnşallah yeni yılda hayırlı bir kısmet çıkar da ben de evlenip bu sorulardan kurtulurum :) 

Sıra geldi davet kısmına. Açıkçası kimler yaptı bu mimi bilmiyorum ama ben yine de davetimi göndereyim. 




Ben de sizleri bu güzel mime davet ediyorum. Siz yazın biz de okuyup yorumlayalım. 

Herkese mutlu ve hayırlı yıllar...






56 yorum:

  1. Hahhhaaa son kısım muhteşem.
    Ben de size teşekkür ederim, bana verdiğiniz değer için.
    Güzel dileklerinizin gerçek olacağı mutlu huzurlu sağlıklı bir 2019 yılı dileklerimle
    Nikah şekeri isterimmmm 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet çıkarsa nikah şekeriniz hazır öğretmenim :) Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :)

      Sil
    2. Haa en önemlisini unuttum . Umuyorum ki en kısa zamanda siİnle mesai arkadaşı oluruz. Okul ve şehir öenmli değil. Aynı camiada sizin gibi öğretmenleri görmek çok güzel olur.

      Sil
    3. İnşallah öğretmenim. Çok teşekkür ederim güzel temenniniz için :)

      Sil
  2. Öncelikle atanmanızı canı gönülden dilerim. Yazı çok güzel ve eğlenceli olmuş. Aynı anda tweet atmamızın dışında aynı kişiyi de mimlemişiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiye işarettir inşallah:) Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :)

      Sil
  3. Çok samimi bir mim olmuş İbrahim. Keyifle okudum. Ben de benzer samimiyette bir yorum bırakayım dedim hoşgörüne sığınarak. Belki de duymuşsundur, bizim eski kuşaklar şöyle takılırdı evlenme eşiğinde duran gençlere; "bulamadın mı hala sirkeli bi baş?. Allah gönlüne göre versin inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Çok samimi bir yorum teşekkür ederim. Son olarak amin diyorum :)

      Sil
  4. Teşekkür ederim İbrahim bey beni de mimlemişsiniz. Mim konusunda en ufak bir bilgim yok mağzur görün bemi ama akşam dersimi çalışayım bu işin püf noktası nedir öğreneyim. Bu arada 2019 yılı umarım Kutsal Mesleğiniz plan öğretmenliğe atanacağınız bir yıl olur inşallah. Dua edeceğim. Artık size mesleğinizden dolayı hocam demek isterim,izniniz olursa..
    Tekrar teşekkür ederim kıymetli hocam. Sağlık ve afiyet olsun gerisi bir şekilde olur. Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hedeflerinizi ve hayallerinizi yazıp istediğiniz kişileri mimi yapmaya davet edeceksiniz. Sakıncası yok. İstediğiniz gibi hitap edebilirsiniz. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  5. Bende papağan piskopatlarının olmadığı-Konuşmak için konuşan papağanların(N.Doğ... vb...) olmadığı,tiktoksuz bir yıl diliyorum.Zira çok sıkıldık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum size. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  6. Sayenizde bende ilk mim yazımı yazacağım :)) Davet ettiğiniz için ayrıca mutlu oldum teşekkürler. Yazınız gerçekten çok içten bir yazı olmuş. Özellikle öğrencilerime kavuşmak istiyorum sözünüzle aklımı okudunuz. Umarım 2019'da hepimiz ideallerimize kavuşuruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kavuşuruz. Ben teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. İnşallah blogların yılı olacak... Teşekkürler ziyaretin ve yorumun için :)

      Sil
  8. Güzel temenniler olmuş umarım hepsi gerçekleşir ve biraz daha yaşanır bir hale döner gündemimiz. Huzur, mutluluk da getirse tadından yenmez. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah... Aynı temennileri paylaşıyoruz. Teşekkürler ziyaretiniz ve yorumunuz için :)

      Sil
  9. Her şey gönlünüzce olsun İbrahim bey
    Annenizin ve babanızın isteğini de göz ardı etmeyin 👍🏻
    Mutlu seneler

    YanıtlaSil
  10. Çok eğlenceli yazmışsınız İbrahim Bey. Çok keyif aldım okurken.:) Evet Nihat Doğan kesinlikle az hatta hiç konuşmasın noolur :) Umarım atanırsınız bu arada. Her şey dilediğiniz gibi güzel olsun. Şimdiden iyi seneler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için. Hepimiz için mutlu bir yıl olur inşallah :)

      Sil
  11. Temmennilerinize, kitaplarla ve edebiyatla olan ilginize bakınca öğrencilerin sizin gibi bir öğretmene ihtiyacı var diye düşünüyorum. İnşallah tez zamanda atanırsınız da peşinden annenizi mutlu eder evlenirsiniz. 100. yazınızda mime davetiniz çok memnun etti beni. Mim konusunda biraz tembelim. Yapmaya çalışacağım. Yapamazsam da kusuruma bakmayın olur mu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim düşünceleriniz için. Tabi ki yapmak size kalmış. Kusurun lafı olmaz. Selametle :)

      Sil
  12. Herkesin gönlünce olsun 2019 umarım tüm dilekleriniz kabul olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin beklentileri gerçekleşir inşallah :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  13. tüm isteklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  14. hayırlı kısmetler dileyelim şimdiden herkese iyi yıllar

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun 100. yazınız :) 2019 yılından beklentilerimizin çoğu da aynı. :)

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten çok eğlenceliydi. Son kısma sonuna kadar katılıyorum. Mutlu bir yıl olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnşallah hepimiz için mutlu bir yıl olur :)

      Sil
  17. Son kısma ayrıca kalp koyarım, güzel bir yıl olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :)

      Sil
  18. Çok güldüm ya, özellikle hayırlı kısmet kısmına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep gülmeniz dileğiyle :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  19. 100. içerikte güzel bir yazı olmuş bu..Hayallerin gerçekleşeceği bir yıl olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hepimizin hayalleri gerçekleşir inşallah :)

      Sil
  20. Hayaller süpermis 😂😂😂. 100 yayin yapmak az sey degil. Her yayinda ayri emek var. Musmutlu yillar olsun hepimize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle... Ne sancılar çektim bazı yazıları yazmak için. Ama bu sancılar tatlı sancılardı. Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  21. Daha nice paylaşımlar yaparsınız inşaallah... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  22. ibrahim kardeşim senin adına çok mutlu oldum umarım nice yüzler nice binlerce yazılar yazar mutlu ve başarılı olursun. Evlenme kısmına gelince aşk geçici sevgi saygı ve uyumluluk baki bunu unutma evlenmek kolay yürütmek zor o yüzden dikkatli ola hayatın boyunca mutlu ol inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel düşünceleriniz için. Evlilik konusunda da uyarılarınızı dikkate alacağım. Gerçekten güzel tespitlerde bulunmuşsunuz. Tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  23. 2019 kısmını ben yazsam bu kadar güzel yazamazdım sanırım, resmen iç sesimize ışık tutmuş, çok keyifliydi :)) Nice 100 yayınlar olsun, ben de güzel ve ferah bir sene diliyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Mutlu oldum beğenmenize :) Daha çok yazacağımız yazı var inşallah. Mutlu seneler :)

      Sil
  24. Ne Mutlu üstad.. bende 2017 hazirandan beri yazıyorum. ancak 32 yazıdayım daha.. 100 rakamına ulaşmak şimdilik ütopya gibi duruyor benim için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında önemli olan yazıların sayısı değil niteliğidir. Sizin de keyifli ve nitelikli yazılarınız var. Teşekkür ediyorum ziyaretiniz için :)

      Sil
  25. 2019 yılı için dilediğiniz tüm şeylerin her harfine imzamı atıyorum. Tiktok yok olsun, Galatasaray bir an önce forvet alıp ligi delik deşik etsin. Liverpool'un da vakti geldi artık. Bekleyip göreceğiz...

    YanıtlaSil
  26. Bence de insanın her zaman hedefleri ve hayalleri olmalı. Yazınızın son kısmında belirtmiş olduğunuz hayallerinizde gülümsetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep gülümsemeniz dileğiyle... Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  27. Harika bir mim yazısı olmuş. Duygu ve düşüncelerin bu denli net olması okuyucuyu etkiliyor. Umarım 1000 ninci yazını yazarken hayallerin ve umutların gerçekleşmiş olur .

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem