6 Aralık 2018 Perşembe

Dünyanın En İyi Kadın Futbolcusu: Ada Hegerberg

Merhaba değerli dostlarım. Yine kısa bir yazıyla karşınızdayım. Şimdi bu yazımı özellikle hanımefendilerin okumasını isterim. Biliyorum çoğunuzun futbolla arası yok ama yine de okuyun :) Sizlere bu yazımda dünyanın en iyi kadın futbolcusu Ada Hegerberg'i tanıtmak istiyorum. 

Ada Hegerberg işte bu hanım kızımız oluyor :)


Ada Hegerberg 23 yaşında. Norveç'in Molde şehrinde dünyaya gelmiş. Fransa'nın Lyon takımında forma giyiyor. Ballon D'or ödüllerinde dünyanın en iyi kadın futbolcusu seçilerek "Altın Top" ödülünü kazandı. Gücü, inatçılığı, bitiriciliği, azmi ve muhteşem tekniğiyle göz kamaştırıyor. Kendisi forvet pozisyonunda oynuyor ve attığı gollerle hem Lyon'u hem de Norveç milli takımını sırtlıyor. 

Bu kısa bilgiden sonra bir de hanım kızımızın yeteneklerini izleyelim. Bakalım neler yapmış :)


NOT: Bu video Samuel Mayor Santana adlı Youtube kanalından yayınlanmıştır. İsterseniz Youtube üzerinden de takip edebilirsiniz. 

Yazım bu kadar. Okuduğunuz ve izlediğiniz için şimdiden teşekkür ediyorum :)


26 yorum:

  1. Ne güzel, bende böyle bir futbolcu olabilirdim.Ama hayat olmadı.
    Başarı hikayeleri hep dikkatimi çekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip, kısmet... Hayatta her şey istediğimiz gibi olmuyor maalesef :( Teşekkürler katkınız için :)

      Sil
  2. Çocukken birkaç gol atmışlığım vardı😊😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek eski futbolculardansın Yıldız kardeşim :) Yarın halı saha maçı var gelir misin =) =)

      Sil
  3. Okudum efendim ama futbolla arası yoka bir açıklama gereği hissettim nedense.Evlenmeden önce stada gidip tarafı olduğum takımın maçını izlemiş biri olarak..evlendikten sonra eşin maç günleri eve gelen misafirle tv karşısına geçtiğinde mutfaktan çıkamayınca,getir götür arasında mekik dokudukça..hele 2 çocuk olduktan sonra zamanını onlara ayırdıkça..futbola da uzak kalıyorsun :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum sizi. Şartlar gereği öyle olması gerekiyor... Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
    2. Merak etmeyin..evlenip çoluk çocuğa karışınca daha iyi anlarsınız :))))

      Sil
  4. Sayenizde hiç anlamadığım futboldan anlamaya başlayacağım yakında İbrahim Bey. :) Bu arada bayan futbolcuyu çok takdir ettim. Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli okursanız futbol yazısı da yazmaya başlarsınız Gülhan Hanım benden söylemesi :) Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bende oynamıştım ortaokuldayken aklıma o günler geldi.Değerli paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Bilgi dağarcığımız gelişmiş oldu. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Çok farklı konuları dikkatimize sunuyorsunuz İbrahim Bey, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu değerli görüşünüz için ben teşekkür ederim Fatih Bey :)

      Sil
  8. Görüntüleri izleyince kaba saba görünmedi gözüme, çok hoş.
    Sanırım ilgi duymaya başlayacağım ben de sayenizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gol makinası kendisi :) Teşekkür ediyorum yorumunuz için :)

      Sil
  9. Koy Eren Derdiyok'un yerine oynasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren'in yerine o olsaydı belki de Porto'yu 4-3 veya 5-3 yenerdik :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  10. Kadin sporcu duydum mu hemen ilgimi ceker. Tesekkürler paylasim icin 😊

    YanıtlaSil
  11. Çok başarılı, kadın futbolunun ülkemizde de gelişmesini temenni ediyorum. Bu kadar sevilen sporun daha çok talep görmesi gerekli ve daha çok futbolcu yetiştirmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada çok iyi durumda kadın futbolu ama ülkemizde maalesef çok gerilerde. İnşallah kadın futbolu da gerektiği ilgiyi görür. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  12. Futbolu hep erkekler oynayacak degilya ne cevher yetenekte bayan oyuncularda var devamını bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Teşekkür ediyorum katkınız için :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem