21 Aralık 2018 Cuma

Zirvedeki Takımların Korkulu Rüyası Yeni Malatyaspor


Süper Lig'e 2016-2017 sezonunda teknik direktör İrfan Buz yönetiminde çıkan Yeni Malatyaspor bu sezon gösterdiği performansla tüm futbol otoritelerinin dikkatini çekiyor. Yeni Malatyaspor'un bu performansı benim de dikkatimi çekti ve bloğumda Yeni Malatyaspor'a da yer vermeye karar verdim. Benim asıl dikkatimi çeken nokta ise Yeni Malatyaspor'un ligin güçlü takımlarına karşı gösterdiği performans. İsterseniz bu performansa bir göz atalım. 

Teknik direktör Erol Bulut yönetimindeki Yeni Malatyaspor  bu sezon sahasında oynadığı Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor maçlarını kazanmayı başardı.  İşte bu maçlarda elde edilen skorlar:

Yeni Malatyaspor 1-0 Fenerbahçe
Yeni Malatyaspor 2-0 Galatasaray
Yeni Malatyaspor 5-0 Trabzonspor

Lig lideri Başakşehir ile deplasmanda karşılaşan sarı-siyahlı ekip Başakşehir ile 1-1 berabere kalarak güçlü rakibinden de 1 puan almayı başarmıştı. 

Yeni Malatyaspor ligin güçlü takımlarından sadece Beşiktaş'a yenildi. Vodafone Park'ta oynanan maçı Beşiktaş 2-1 kazanmıştı. 

Bakalım Yeni Malatyaspor futbol kamuoyunun takdirini topladığı bu performansını sezonun diğer maçlarında da devam ettirebilecek mi? Bekleyip göreceğiz. 

Görüşlerinizi yorum kısmından yazabilirsiniz. Görüşmek üzere...




8 yorum:

  1. Ligin eski takımlarının lige dönmeleri ve başarılı olmaları mutlu ediyor beni. Keşke Başakşehir, Kasımpaşa gibi takımların yerine Altay, Sakarya, Eskişehir, Bolu, Adana, Gaziantep, KSK dönse süper lige.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözünü ettiğiniz takımlar lige renk katan takımlardı. İnşallah bir gün onlar da geri dönerler. Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  2. Geçen sene ben çok eleştirdim Erol Hocayı Beşiktaş ile oynadığı maçta sinir oldum 9 kişi savunma yeni taktik 6-3-1 ama meyvesini bu sene topladı Malatya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah Avcı'nın çırağından bunu beklerdim zaten :) Ama akıllı taktik. Başka da çaresi yok zaten :)

      Sil
  3. Futbolcuyken de sevmezdim Erol'u :)

    YanıtlaSil
  4. geçen haftaki oyunları çok iyiydi çok iyi mücaadele eiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takım oyununu iyi oynuyorlar. Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem