12 Aralık 2018 Çarşamba

UEFA'dan Flaş 'Eren Derdiyok' Açıklaması


Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde çıktığı son maçta sahasında Porto'ya 3-2 mağlup oldu. Uzun yıllar unutulmayacak bu maçtan sonra UEFA Galatasaray kulübüne yazılı bir açıklama gönderdi. UEFA yetkilileri bu yazılı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

"Tüm genel kurul üyelerimiz dün akşam oynadığınız Porto maçını  heyecanla ve ibretle izledi. Bu maçtan sonra kurul üyelerimiz acil toplantı kararı aldı ve bu toplantı sonucunda camianızı sevindirecek bir karar aldık. Dün akşam maçla birlikte forvetiniz Eren Derdiyok'u da dikkatli bir şekilde izledik. O nasıl forvet lan??!! Başka forvet mi bulamadınız? Dünyada forvet mi kalmadı? Neyse... Konuyu fazla dağıtmadan aldığımız kararı size iletelim. İşin kısası Allah zaten belanızı vermiş. Düşünün yani forvetiniz Eren Derdiyok... Biz de düşündük ki finansal fair-play kriterleri nedeniyle kulübünüze ceza vermekten vazgeçtik. Ayrıca Eren Derdiyok'un takımda kaldığı her sene kulübünüzü finansal fair-play kriterlerinden muaf tutmayı planlıyoruz. Hadi yine iyisiniz iyi. Özgürce transfer yapıp paraları saçabilirsiniz artık. Bu arada Eren Derdiyok nedeniyle camianıza ve taraftarlarınıza Allah sabırlar versin."

Bu arada muhabirimiz İskender Ç.'nin elde ettiği bilgiye göre UEFA, forvet transferi yapmayıp koskoca Galatasaray kulübünü Eren'e mahkum eden Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz ve yöneticisi Abdürrahim Albayrak'a hak mahrumiyeti cezası verecek. 



14 yorum:

  1. ilk defa sizden duydum.
    Gerçi Erenin de hiç derdi yokmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mizah amaçlı bir paylaşımdı. Ara sıra yapıyorum böyle paylaşımlar. Eren Derdiyok ile Galatasaray taraftarının derdi çok :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  2. Futbol konusundaki cehaletimi söylemiştim size. Galatasaray deyince aklıma UEFA kupası aldığı maç gelir yalnızca :) Ama okuyorum paylaşımlarınızı. Sayenizde çözeceğim bu futbol işini sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı bile yazacaksınız Gülhan Hanım :) Yeter ki düzenli okuyun :) Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  3. futbolla ilgim kardeşimin sıkı takipçiliğine syanımla sınırlı :) o yüzden hızlı okuma yaptım itiraf ediyorum tam yoruma başlamışken aşağıda kitap yazıları gördüm bir gidip onlara bakayım ben etkinlikten geliyorum beklerim https://1661hayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey var bu sitede :) Futbol, edebiyat vb. ne ararsanız :)Takibiniz için teşekkürler :) Ben de hemen uğruyorum sitenize :)

      Sil
  4. Futbola yorum katmak bu kadar mı güzel olur :)

    Tadında mizah olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Futbol bilgim sifira yakin. Ogreniyoruz okudukca 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna rağmen ilgi gösterdiğiniz için çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Tebrikler, Eren Derdiyok'u forvette izleyerek kanser oldunuz! FFP olmasa Balotelli alınsın isterdim. Bu sene de sözleşmesi bitiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetenek açısından bir şey söyleyemem Balotelli'ye ama sıkıntılı adam. Arıza çıkarabilir. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  7. Kendi derdi olmasa da forvette izleyenlerin derdi oluyor :))

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem