9 Aralık 2018 Pazar

Haftanın Blog Yazıları-6


Haftanın blog yazıları derlemesiyle yeniden karşınızdayım. İşte serinin altıncısı için seçtiğim yazılar... İnşallah sizler de beğenirsiniz.

Beytullah Poyraz - Engelli Olan Kim?



Madame Savon - Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonnası



Göçebe'nin Zihni - Sinbad'ın Uçan Halısı 


Serinin altıncı derlemesi böyle. Yazıyı bitirmeden önce bir de diğer bloğumu tanıtayım:


Yeni yayına başlayan bloğumu okur ve yorumlarınızla desteklerseniz beni çok mutlu etmiş olursunuz. Herkese iyi haftalar :)

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/1496183/




29 yorum:

  1. hayırlı olsun, bilgi dünyamıza ışık tutacak yeni blogunuzda başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Haftanın blog yazıları derleme çalışmanda bloguma da yer vermenden dolayı teşekkürlerimi sunarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim dostum bu güzel yorumundan dolayı :)

      Sil
    2. Merhabalar. Bir bilgilendirmede bulunmak için geri geldim. :) Alan adım artık www.dusunu.com oldu.
      İyi yayınlar dilerim...

      Sil
  3. Takipte olduğum bloglardan beğenerek okuduğum yazılar. Yeni blogunuzu da az evvel ziyaret ettim. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim bu ince davranışınız çok mutlu etti beni :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş , keşke bende listeye girebilsem... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipte kalın belki sizin yazınız da ilerleyen derlemelerde olabilir. Teşekkürler :)

      Sil
  6. Madame Savon'u beğenerek takip ediyorum. Diğer blogları da şimdi ziyaret edip yazılarını okudum, beğendim, güzel paylaşımlar...
    Yeni blogunuzu da ziyaret ettim, hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler İbrahim. Harika yazılar okudum yine sayende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, gerçekten harika yazılar :)Teşekkürler ilgin için Yıldız kardeşim :)

      Sil
  8. Ben de hemen ziyarete gidiyorum taze blogunuzu, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Bu paylaşımınıza ilk kez denk geldim. Teşekkür ederim haberdar ettiğiniz için ..

    YanıtlaSil
  10. Hepsini okuyacağım. Çok teşekkürler. Devamlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. İnşallah devamı gelecek :)

      Sil
  11. Yine çok güzel seçimler bir gezintiye çıkalım bakalım 😀

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir liste olmuş ,ziyaret edelim bakalım ☃🎄⛄

    YanıtlaSil
  13. Eğitim antolojisi blogunuz hayırlı olsun takibe aldım
    Saygılar

    YanıtlaSil
  14. Bu desteği çok önemsiyorum, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem