8 Şubat 2019 Cuma

Bölüm 14: Bloglarda Ne Var Ne Yok?

Foto Kaynak: https://images.unsplash.com/photo

Merhaba, değerli Aylak Editör okuyucuları. Yeni bir liste daha yaptım. Bakalım son günlerde bloglarda neler olmuş bir göz atalım. Sizlerden ricam okumadığınız yazıları okumayı ve yorum yapmayı unutmayın. Siz de biliyorsunuz ki yorumlar bloglara can ve neşe katar. Yazıları paylaşıyorum: 


Yeni bir blog keşfettim. Adı Levla'nın Not Defteri. Güzel edebiyat yazıları var. Bir yazısında kitap önerisinde bulunmuş bizlere. Göğü Delen Adam adlı kitabın incelemesini yapmış. Okumadıysanız buyrun:

http://www.levlaninnotdefteri.com/2019/02/gogu-delen-adam-erich-scheurmann.html



Bildiğiniz gibi bugünlerde blog aleminde adeta bir mim yağmuru var. Sağıma bakıyorum mim, soluma bakıyorum mim :) Bu vesileyle güzel yazılar okuyoruz. İşte bunlardan biri: Okumaya Gel yazmış. Linkini bırakıyorum:

https://okumayagel.blogspot.com/2019/02/hangisini-tercih-edersin-mim.html



Meydan okuma etkinliği tüm hızıyla sürüyor. Her Telden Şef, şarkılardan oluşan bir liste hazırlamış. Hadi gidip bakalım:

https://herteldensef.blogspot.com/2019/02/28-day-blog-challenge-6.html



Beyda'nın Kitaplığı'nda da meydan okuma etkinliği var. Okumadıysanız buyrun:

https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2019/02/28-gun-meydan-okuma-2gun.html



Çocuk gamsızlığını ben de özlüyorum. Uzman Amatör'den kısa ve güzel bir yazı:

http://1661hayat.blogspot.com/2019/02/subat-7.html



Kedi dili pasta yapımındaki püf noktalarını Dünya Mutfağım adlı siteden öğrenebilirsiniz:

https://www.dunyamutfagim.org/kedi-dili-pasta-tarifi/



Şafağın Dünyası, blog tavsiyelerinde bulunmuş ve benim bloğuma da yer vermiş. Sağ olsun var olsun. Siz de bakmak isterseniz buyrun: 

http://www.safagindunyasi.com/2019/02/hangi-bloglari-takip-etmeliyim.html



Melek Motcu'dan emek dolu bir çalışma. Barış Manço'nun karakalem portre çizimini yapmış. İsterseniz izleyelim: 

https://melekmotcucizim.blogspot.com/2019/02/baris-manco-karakalem-portre-cizimi.html



Umut Varcan, yeni tanıştığım bir arkadaşımız. Hızlı bir giriş yaptı blog dünyasına. Oldukça gayretli ve desteklerinizi bekliyor. Yazısının linkini paylaşıyorum: 

https://umutvarcans.blogspot.com/2019/02/zihnimde-hala-yazilmamis-cumleler-var.html


Yeni listemiz bu kadar. Bir dahaki listede görüşmek üzere. Sevgiyle kalın...

49 yorum:

  1. Çok teşekkür ediyorum, bu listede yer alıyor olmak mutlu ediyor beni :)
    Severek okuduğumuz yazılar hepsi de ve gerçekten de bu aralar sağımız mim, solumuz meydan okumalar.. Bize bu tatlı hareketlilikler lazım aslında.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, vakit ayırıp okuduğunuz için :)

      Sil
  2. Bakalım bloglarda ne var, ne yokmuş dedim :) bir baktım ki bende varmışımm. Çok teşekkür ederim İbrahim Bey :) Emeğinize sağlık. Blog yazısı önerileriniz çok iyi oluyor, dikkatimizi çeken yeni bloglar keşfediyoruz sayenizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Aylin, ziyaretin ve yorumun için :)

      Sil
  3. üstad çok faydalı bir paylaşım olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Bende hep bakıyorum bloglarda ne var ne yok paylaşımlarınıza. Bana da yer vermilsiniz çok teşekkür ederim. Takipte olmadıklatıma bakacağım şimdi. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Gereği yapıldı. Teşekkürler İbrahim 👍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gereğini yaptığın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Teşekkürlerimi sunuyorum İbrahim Bey . Sayenizde her blog dünyasına uzanan bir yol çizdiğiniz için başlıca ..Listede bana yer verdiğiniz içinde ayrı bir teşekkürümü sunuyorum ..

    YanıtlaSil
  7. İbrahim sayenizde takipte olmadığım arkadaşlarımın bloglarındaki yazıları da görüp tanıma fırsatım oluyor. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle çok teşekkür ediyorum, beğenip paylaşmanız beni çok mutlu etti.

    YanıtlaSil
  9. bazılarını hiç bilmiyorum.yavaş yavaş tanıyacağız sanırım.hem gidip bakacağım listedekilere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için, sizi de yeni tanıdım size de uğrayacağım :)

      Sil
  10. Meydan okumalar ve mim rüzgarı var bloglarda evet. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Biraz fazla sık gelmeye başladı bu aralar bu seri :) Yetişemiyoruz valla hızınıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulabilsem daha fazla yapacağım :) Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  12. Yine şahane blog sayfalarına yer vermişsiniz eliniz sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir liste olmuş başka bir yazınızda https://muhendiskafa.com/ olarak yer almak isteriz.

    YanıtlaSil
  14. Ziyaret edelim tavsiye ettiğiniz blogları, yeni arkadaşlarla tanışalım :)

    YanıtlaSil
  15. Yine farklı içeriklere sahip bloglardan güzel seçmeler olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Yeni bloglarla tanışmaya gidiyorum... teşekkürler paylaşıma...

    YanıtlaSil
  17. Hemen yeni arkadaslari takibe alayim

    YanıtlaSil
  18. Bu hafta bloglara hiç bakamadım. Size bile uğrayamadım. Bu yazı iyi oldu. Hemen okuyayım bakalım neler var neler yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ziyaretiniz ve yorumunuz için :)

      Sil
  19. İbrahim Bey. Çok yararlı bir paylaşım. Umut'a hoş geldine gittim bile.Sağol bu uygulaman için.Paylaşmak ne kadar güzel. Kutlarım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim Ece abla. Mutlu oldum, teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  20. İbrahim bey, bloglarda ne var ne yokmuş incelerken dünya mutfağım ile karşılaştım ve mutlu oldum.Bu değerli alanda benim de sitemi önerdiğiniz için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  21. yine güzel bir kombin yapmışsınız ibrahim bey arkadaşlar ve kendi adıma teşekkür ederim. saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Engin Bey, saygılar bizden :)

      Sil
  22. güzel bir paylaşım olmuş sağolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz ve ziyaretiniz için :)

      Sil
  23. Çok güzel bir yazı olmuş:)Yeni bloglar tanımak çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  24. Harika bir liste olmuş ) bu listede yer almak keyifli olurdu :) butun linkleri dolastim hepinizin emegine saglik :)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem