6 Şubat 2019 Çarşamba

Bölüm 13: Bloglarda Ne Var Ne Yok?

Foto Kaynak: https://images.unsplash.com/photo

"Bloglarda Ne Var Ne Yok?" serimiz devam ediyor. 13. bölümle karşınızdayım. Bakalım bu kez listemizde hangi yazılar varmış? 


Böyle yazıları çok seviyorum ve okuması çok keyifli oluyor. Arkadaşımız Yıldız, tanıştığına memnun olmamış. Okumadıysanız buyrun, link aşağıda:

https://gunesebakarken.blogspot.com/2019/02/tanistigimiza-memnun-olmadim.html

Kardeşi İbrahim'den Yıldız'a bir jest daha :) Bir listede aynı kişinin iki yazısını paylaşmadım bugüne kadar. Kolay kolay yapmam kimseye yani :) Yıldız kardeşim hem yaklaşımıyla hem de samimi yorumlarıyla bana bir kardeş bir dost hissi veren değerli bir blogger arkadaşım. Tabi bana bu hissi veren birçok insan var blog aleminde ama isimleri şimdilik saklı kalsın bende. Yeni bir seriye başlayacağım, onları da o seride öğrenirsiniz :) Değerli blogger arkadaşım girişimci ruha ve fikirlere sahip, blog serüveninde insanlara değişik iş fikirleri sunan Erhan Çakırlar'ın fikriyle "Zihnimde Hala Yazılmamış Cümleler Var" etkinliği yaptık. Çok da güzel yazılar çıktı ortaya. Ben de bir şeyler yazdım bu konuda. Okumak isterseniz buradan okuyabilirsiniz. Ben de Yıldız'ı davet ettim ve sağ olsun davetimi kabul etti ve harika bir yazı kaleme aldı. Linkini bırakıyorum:

https://gunesebakarken.blogspot.com/2019/02/zihnimde-hala-soylenmemis-cumleler-var.html



Oldukça keyifli ve samimi bir mim yazısı... Emlak sektörünün yükselen yıldızı Engin Çilekci'nin mim yazısını okumanızı öneririm:

https://engincilekci.blogspot.com/2019/02/kendi-kendim-ile-mim-ilk-mim-yazisi.html



İyi Bir Anne'den anne ve babaların dikkatle okuması gereken bir yazı. İşte linki:

http://www.iyibiranne.com/2019/02/bebeklerde-ates-ve-ishal.html


Dizivo'dan film önerisi, meraklılarına duyurulur. Linkini bırakıyorum:

https://dizivo.com/olumcul-labirent-nasil-bir-filmdi/



Evcilik oyununun çocuklarımızın gelişimine nasıl katkıları olduğunu öğrenmek istiyorsanız buyrun Neşeli Süs Evim'in yazısını okuyalım:

https://neselisusevim.blogspot.com/2018/04/evcilik-oyununun-faydalar-nelerdir-ve.html



Tarif Dünyam, gözlere ve mideye bayram ettirecek bir tarif vermiş. İşte linki:

http://tarifdunyam.blogspot.com/2019/02/baget-ve-kzartma-tavuk-yemekleri.html



Duo Diyet, beğendiği bir kitabı bizlere önermiş. Henüz okumadıysanız buyrun:

https://duodiyet.com/kendine-dogmak-sheila-koen-kitap-tavsiyesi/



Shoepera bloğunun sahibi Aslı Tunca'nın mim yazısını da henüz okumadıysanız okumanızı öneririm:

https://www.shoepera.com/blog/kendi-kendimle-mim-2019un-ilk-mim-yazisi/.html


Listemiz bu güzel yazılardan oluşuyor. Bir sonraki listede görüşmek üzere...

50 yorum:

  1. Sevgili İbrahim kardeşim, çooook teşekkür ederim. Bu bana çifte mutluluk oldu gerçekten. Çok güzel bir jest. Tarih bir daha yazmayabilir. Sağolasın.

    Listeni ziyaret edeceğim. Sayende birçok yeni blogcanla da tanışıyorum. Emeğine, yüreğine sağlık kardeşim. Selamlarımla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle ikinci yazınız gerçekten çok güzeldi. İbrahim bey çok haklı.

      Sil
    2. Çok çok teşekkür ederim. Bu sözler benim için o kadar kıymetli ki. Gerçekten motivasyonumu artırıyor. Selamlarımla :))

      Sil
    3. Asıl ben çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için. Yunis Bey size de teşekkür ediyorum ilginiz ve ziyaretiniz için :)

      Sil
  2. İbrahim sayfanızda yer vermişsiniz çok teşekkür ediyorum beni mutlu ettiniz saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman yeriniz var bloğumda, saygılar, sevgiler benden :)

      Sil
    2. Mim yazmak zorunda kaldık :)

      Sil
    3. Mim yazmak keyiflidir Yusuf abi :)

      Sil
  3. şimdi listeye bir göz atmalıyım

    YanıtlaSil
  4. Yine Harika bloglar var listenizde 👏🏻
    Sevgili Yıldız’ın yazısına bayıldım çok güzel yorumlamış .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız blog aleminin yıldızlarından birisi. Teşekkürler Seyhan Hanım ziyaretiniz için :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim hepinize. En derin sevgi ve selamlarımla :))

      Sil
  5. Yıldızı sayende takibe aldım. Her seferinde ya yeni kişiler tanıyorum, ya da kaçırdığım yazıları okuma fırsatı buluyorum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Duo ilgin ve ziyaretin için :)

      Sil
  6. Yıldız Hanım'ın paylaşımlarını kaçırmışız, şimdi bakıyorum... Teşekkür ederim İbrahim abi, böyle paylaşımlar çok güzel oluyor...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam Furkan kardeşim, ziyaretin için teşekkürler :)

      Sil
  7. şimdi liste keşfetme zamanı

    YanıtlaSil
  8. Ben bu defa listeyi sabırsızlıkla bekliyordum çünkü meydan okuma içindeyken her yazıyı okuyabilmek bir tık zor oldu doğrusu.. Ellerinize sağlık, şimdi kaçırdıklarımı okumaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, vakit ayırıp okuduğunuz için :)

      Sil
  9. O zaman okuyalım. Gelsin yeni liste. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. listelere bakalım bakalım kimler varmış...

    YanıtlaSil
  11. Bu hafta mim haftası oldu. Hatta bazı blogcu arkadaşlarımız şubatı komple mimliyorlar :) Bloglar ile ilgili verdiğiniz haber için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, mim dolu günler yaşıyoruz. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Sevgili Ibrahim Bey, bu paylaşımınız üzerinden okurlarınız Shoepera'yi ziyaret ediyor. Bloguma verdiğiniz kıymet için çok teşekkür ediyorum. Mim yazısı Shoepera'nin en sevilen içeriklerinden biri oldu. Sanıyorum samimi anlatımlar okurlara daha sıcak geldi. Mim etkinliğine katılmayı çok sevdim. Desteğiniz için tekrar teşekkürler. Selamlarimla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Aslı hanım, başarılar diliyorum :)

      Sil
  13. Çok teşekkür ederim İbrahim bey.. Zihnimde hala yazılmamış cümleler var etkinliğine katılabilirim değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, tabii ki katılabilirsiniz, yazınızı bekliyoruz :)

      Sil
  14. Blog tanıtımlarınız için teşekkürler. Mim akımına uydum ve sizi de mimledimm :) Bahsettiğim mimi yazdınız mı bilemedim fakat ben okumadım. Yazmak isterseniz bekleriz...

    YanıtlaSil
  15. Sizin sayenizde yeni ve güzel blog yazarı arkadaşla tanışıyorum. Teşekkür Ederim

    YanıtlaSil
  16. Ugramadiklarimiza ugrayalim 😊

    YanıtlaSil
  17. Kaçırdığımız bazı yayınları bu yazı serinizde görme şansımız oluyor. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve ziyaretiniz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Çok güzel bir derleme yapmışsınız İbrahim Bey, bir de benim bloga göz atsanız da blogumun şanı yürüseydi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin şanınız yürüdü gitti zaten sayın hocam :) çok başarılı bir bloğunuz var, tebrik ediyorum. Ziyarete geleceğim sık sık. Yorum için çok teşekkürler :)

      Sil
  19. Çok degerli ve güzel bir çalışma birbirinden güzel blogları toplamış tanıtmaktasınız teşekkür ederim benim blogada beklerim çay ve kahve ikramımızdır
    www.tolum.site

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa sürede ziyaretinize geleceğim :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem