21 Ocak 2019 Pazartesi

Bölüm 9: Bloglarda Ne Var Ne Yok?

Foto Kaynak: https://images.unsplash.com/photo

Merhaba arkadaşlar. Serimizin yeni listesi hazır. Sözü fazla uzatmadan linkleri paylaşıyorum. Herkese iyi okumalar...


Pınarın Günlüğü, çok hoş bir yazı yazmış. Çocukluk fotoğraflarını kullanarak yazdığı bu yazıyı eğer okumadıysanız mutlaka okuyun. Linkini bırakıyorum:

https://pinaringn.blogspot.com/2019/01/cocuklugum.html




Neşeli Süs Evim'den renkli bir içerik. Kişiye özel tasarlanmış çocuk odaları... Bakmak isterseniz işte linki:

http://neselisusevim.blogspot.com/2019/01/kisiye-ozel-tasarlanms-cocuk-odalar.html




Ertuğrul Yıldırım, kişisel bir müzik bloğu açmış ve yazısında bunu dile getiriyor. Yazının linkini bırakıyorum. Yeni bloğuna yeni listelerde yer vermeye çalışacağım.

https://ertugrul-yildirim.blogspot.com/2019/01/bu-seninde-sevdigin-muzik-olabilir-bssmo.html




Hatis ve Harikalar, kitap tutkunları için güzel bir inceleme yazısı kaleme almış. İşte linki:

https://www.hatisveharikalar.com/2019/01/kitap-yusufun-uc-gomlegi-en-guzel-kssa.html




Rehitu'dan güzel ve ilgi çekici bir mim yazısı... Kitap isimlerinden cümleler kurmuş. Fırsat bulabilirsem ben de yapacağım. İşte linki:

https://www.rehitu.com/2019/01/kitap-isimlerinden-cumleler-mim.html




Yusuf Sezgin'in Ankara ve Kahramankazan hakkında haberler veren yerel haber sitesi var. Sitenin adı Gazetekazan. Bu sitedeki bir yazısında siyah çayın faydalarından bahsetmiş bizlere. Linkini bırakıyorum:

https://www.gazetekazan.com/2019/01/siyah-cayn-faydalar.html



Tigris, güzel bir olayı anlatmış bizlere. Demek ki dünyada çok güzel olaylar da oluyormuş. Okumadıysanız işte linki:

https://tigrisdriver.blogspot.com/2019/01/sincaplarn-babas-zamann-nuhu.html



Ece Evren'den güzel bir şiir. Eğer hâlâ okumadıysanız linkini bırakıyorum:

https://www.eceevren.com/2019/01/birligine-donmek.html


46 yorum:

  1. Hatis harikaları ziyaret edeyim..teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Mimi de bekliyorum en kısa zamanda. Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda gelecek. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bilmedigim bloglar da var ugrayacagim 😊

    YanıtlaSil
  4. Henüz keşfetmediğim bir iki blog gördüm yukarıda hemen ziyarete gideyim. Teşekkürler İbrahim bey

    YanıtlaSil
  5. Çokkkkk teşekkürler İbrahim 😀🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben çokkkk teşekkür ederim ziyaretin için :)

      Sil
  6. Çok yeşekkür ederim . Ne kadar çok kişi okursa o kadar çok kişiye ulaşırız

    YanıtlaSil
  7. Bayılıyor ve her hafta heyecan içinde bekliyorum.
    Elinize sağlık kıymetli İbrahim Öğretmenim

    YanıtlaSil
  8. Emeğinize sağlık, yine güzel tanıtımlar...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  9. Gelsinn yeni bloglar :) teşekkürlerr.

    YanıtlaSil
  10. Aralarında daha önce hiç ziyaretini yapmadıklarımız var onlarla tanışabilmemiz açısından iyi bir fırsat gibi duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşımın amacı bloglar arası köprü olmak. Kaynaşmak önemli :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  11. Elinize sağlık sayenizde kaçırdığımız yazı kalmıyor. :)

    YanıtlaSil
  12. Aa! ismimi gördüm,çok sevindim..solun,çok teşekkür ederim..✔😊

    YanıtlaSil
  13. Böyle blog gazetesi tadında yazıları çok seviyorum. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. yazınızı gördüm ama önce tek tek verdiğiniz blogları gezdim okudum yorum yaptım en son geri dönüp size yorum yapayım dedim emek var dimi ayrıca zaten yarısını gezmiştim önceden sevgiler saygılar İbrahim Bey.

    YanıtlaSil
  15. Her seferinden merakla bakıyorum, yeni arkadaşlarla tanışıyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim sayenizde yeni blogger arkadaşlar kazandım :)

    YanıtlaSil
  17. ^_^ bu bir otomatik yorum olduğu için üzgünüm zamanım çok azdı tüm blogger arkadaşlarıma destek olmak için geldim KONULOJİ sizi seviyor tüm blog sahibi arkadaşlara başarılar diliyorum <3

    YanıtlaSil
  18. Ne hoş bir süpriz oldu. Tam blogunuzu ziyaret ettim ki kendi blogumu gördüm. Çok teşekkürler. emeğinize sağlık 🤗

    YanıtlaSil
  19. Yeni bloglarla tanışmaya devam ediyoruz elinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. sayenizde tanışmadığımız bloglarla tanışıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse listeler amacına ulaşıyor. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  21. Bloglarda neler var yazılarınızı çok beğeniyorum. Bazı yazıları okudum. Okumadıklarıma hemen gidiyorum şimdi. Teşekkürler. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni mutlu ediyor. İlginiz ve yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem