3 Ocak 2019 Perşembe

Cimbom'da Veda Zamanı: Terim Kararını Verdi


Galatasaray'da veda zamanı... Teknik direktör Fatih Terim iki futbolcu hakkında kararını verdi. Galatasaray'da Serdar Aziz ve Eren Derdiyok ile yollar ayrılıyor. 

Fatih Terim yaptığı açıklamada Serdar ve Eren'i çok sevdiğini, yeteneklerine saygı duyduğunu ancak birlikte çalışma kültürlerinin farklı olduğunu belirterek bu iki futbolcuyla yolların ayrılacağını duyurdu. 

Bana sorarsanız perde arkasında neler olduğunu bilmiyorum ama Serdar Aziz'in takımdan gönderilmesini doğru bulmuyorum. Beğendiğim bir futbolcuydu. Şurası doğru; sık sık sakatlanıyordu, devamlılığı olmayan bir futbolcuydu ancak oynadığında da takımı için her şeyini ortaya koyuyordu. Bence bu ayrılık kararı bu kadar kolay olmamalıydı. Serdar'a bir şans daha verilmeliydi. Ancak dediğim gibi bu futbolcuyla ilgili perde arkasında bizim görmediğimiz neler yaşandı onu bilemiyorum. 

Eren'e gelince... Gomis'in gitmesinden sonra Galatasaray formasının ağırlığını taşıyamadığını düşünüyorum. Sık sık sakatlık yaşadı, rahat değildi, sürekli baskı altındaydı. Bir de kaçırdığı goller sonrasında taraftardan gördüğü tepkiler eklenince iyice yıprandı. Onun için ayrılık vakti gelmişti bence. Onun takımdan gönderilmesini doğru buluyorum. 

Gelelim işin asıl kısmına. Galatasaray transferde neler yapacak? Serdar'ın yerini nasıl dolduracak? Kaç tane forvet alacak? Açıkçası Galatasaray'ın ve diğer kulüplerimizin işi zor. Çünkü devre arasında transfer yapmak zor iş. Devre arasında takımlar genellikle sorunlu futbolcularını elden çıkarırlar. İyi ve kaliteli futbolcu bulmak biraz zor gözüküyor. Takımların yapacağı transfer hamlelerini merakla bekliyorum. 

Siz de görüşlerinizi yazabilirsiniz. Herkese mutlu ve sağlıklı günler...

6 yorum:

  1. Yolları ayırma zamanı ise hiç durmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takımda değişim şart ama şu an uygun vakit mi bilemiyorum. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Eren ve Serdar'a sahip çıkılması gerekiyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serdar konusunda katılıyorum ama Eren'in gitme vakti gelmişti. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Serdar kalmalıydı😔 Eren için üzülmem ama Serdar da tekrar ağlama krizi geçirebilirim garanti net 😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üzüldüm Serdar için. Bir şans daha verilebilirdi. Teşekkürler yorumunuz için Elif Hanım :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem