4 Ocak 2019 Cuma

Şampiyonluk Yarışı Yeniden Başladı


İngiltere Premier Lig'in 21. haftası sezonun en önemli maçına sahne oldu. "Ya tamam ya devam" maçına çıkan Manchester City sahasında konuk ettiği lig lideri Liverpool'u Aguero ve Sane'nin golleriyle 2-1 mağlup etti. Liverpool'un tek golü ise Firmino'dan geldi. 

Guardiola yönetimindeki Manchester City istediği pas oyununu oynayamasa da maç boyuca hem rakibinden daha istekliydi hem de oyun anlamında rakibine üstünlük sağladı. Bana göre Fernandinho ve Bernardo Silva maçın en iyi oyuncularıydı. Liverpool ise çoğu maçta oynadığı o agresif ve arzulu oyunu ortaya koyamadı. Liverpool'da ileri uç elemanları Salah, Mane ve Firmino beklentilerin altında kaldı. Savunmada görev yapan Lovren ise yaptığı hatalarla maça damgasını vurdu. 

Manchester City aldığı bu galibiyetle puanını 50'ye yükseltti ve rakibiyle arasındaki puan farkını 4'e indirdi. Liverpool ise bu sezon ligdeki ilk yenilgisini aldı. 

Diğer Sonuçlar 

Everton 0-1 Leicester City

Arsenal 4-1 Fulham

Newcastle 0-2 Manchester United

Chelsea 0-0 Southampton

Cardiff 0-3 Tottenham

Ligde İlk 6 Sıra 

1) Liverpool                 54 p
2) Manchester City      50 p
3) Tottenham               48 p
4) Chelsea                    44 p
5) Arsenal                    41 p 
6) Manchester United  38 p

14 yorum:

  1. City yapmasi gerekeni yaptı ve liverpool u devirdi.Fark azaldı.tesekkurler editor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lige heyecan geldi. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  2. Akşam City yener dedim ve de üst biter olur demiştim arkadaşlara. Blog desteğine devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler tutturmuşsun. City hak etti galibiyeti. Teşekkürler desteğin için :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Aynen, izlerken ben yoruldum :) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Şu enginnnn futbol bilgilerimle Arsenal hakkında bildiğim tek şey, Galatasaray ile maç yapmışlardı UEFA şampiyonu olmuştuk. :) Hatta Liverpool'un you'll never walk alone sloganını da biliyorum. :) Benim gibi futbol özürlü bir hatun kişi için bir hayli çarpıcı bilgiler bunlar değil mi İbrahim Bey :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdünüz beni :) Harika bilgiler :) Asla yalnız yürümeyeceksin Türkçesi. Fena değil aslında bilgileriniz :) Beni okudukça futbol hakkında çok şey öğrenirsiniz Gülhan Hanım :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  5. çok iyi maçtı dün izledim ben hatta iddia da herkes liverpola yüklendi yatırdı milleti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok iyi maçtı. Bunların oynadığı futbolsa bizimkilerin oynadığı ne diye sormadım değil kendime :)

      Sil
  6. Lovren'in acilen sepet olması lazım. Joe Gomes sakatlanmasaydı formayı kapmıştı ama ne yazık ki Liverpool çok bahtsız. Van Dijk'e partner lazım yoksa tüm mükemmelliği Lovren'in berbatlığı karşısında gölgede kalıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa Van Dijk'e acıyorum. Adam tam bir duvar elinden geleni yapıyor ama Lovren ona ayak uyduramıyor. Teşekkürler :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem