5 Ocak 2019 Cumartesi

Okuma Önerisi: Nerede Hata Yapıyoruz?


Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere okumanız için bir yazı önereceğim. Bildiğiniz gibi siz değerli arkadaşlarımın emek vererek yazdığı yazıları fırsat buldukça bu blogda paylaşmaya çalışıyorum. Bugün de müsaade ederseniz kendi yazdığım bir yazıyı okumanız için sizlere önermek istiyorum. 

Diğer bloğumda "Nerede Hata Yapıyoruz?" adlı bir yazı kaleme aldım. Değerler eğitiminin önemine değindiğim bu yazı bir sorgulama ve farkındalık yazısı. Acaba çocuklarımızı ve gençlerimizi akademik bilgi ve becerilere mi boğuyoruz? Değerler eğitimine yeteri kadar önem verebiliyor muyuz? Böyle sorular sordum ve yanıt aramaya çalıştım. Okursanız çok sevinirim. Linkini aşağıya bırakıyorum. Herkese iyi okumalar...


Bu bloğu Instagram üzerinden de takip edebilirsiniz. 


12 yorum:

  1. Çok faydalı bir makale.Okuyan biri olarak şunu söylebilirim;Bu tür yazılara toplumumuzun gerçekten ihtiyacı var.Teşekkürler editör

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim okuduğunuz için :)

      Sil
  2. Eğitimcilerin bence pisko analiz testini geçtikten sonra çocukların arasına girmesi lazım diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yazınızı okudum. Bilgi ve birikimlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem