11 Ocak 2019 Cuma

Türk Televizyon Yayıncılığında Bir Devir Sona Eriyor


Başlıkta da belirttiğim gibi Türk televizyon yayıncılığında bir devir sona eriyor. 

1994 yılında Cem Uzan tarafından kurulan, 2008 yılında Doğuş yayın grubunun bünyesine katılan, Türkiye'nin ilk video müzik kanalı Kral TV, 1 Şubat itibariyle televizyondaki yayın hayatına son verecek. 

Kanalın sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre Kral TV yayın hayatına dijital platformdan devam edecek. 

Kral TV 1994 yılından beri yayın hayatını sürdürüyordu


Kurulduğu günden bu yana tüm müzikseverlerin beğenisini kazanan ancak son yıllarda eski popülaritesini kaybeden Kral TV'nin kapanacak olmasıyla birlikte Türk televizyon yayıncılığında bir dönem daha sona ermiş olacak. 

Kimimizin çocukluğunun kimimizin gençliğinin müzik kanalıydı Kral TV. Çoğu şarkıcıyı Kral Tv vasıtasıyla tanımıştık. Hele izleyicilerin gönderdiği ve alt yazı halinde geçen kısa mesajları okumak ise ayrıca keyifliydi. 

Siz de görüşlerinizi yazabilirsiniz. Görüşmek üzere...



44 yorum:

  1. Aaa cidden gençlik kanalım üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. Ntv sporuda kapattılar askerdeyken gazinoda devamlı açık olan kanal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ntv spor efsaneydi :) Sıra Ntv ile Star'a geliyor galiba...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Alışmıştık, ben de üzüldüm. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Aaaaa çok vakittir izlemesem de gençliğimiz hadi kral tv aç da coşalım nidalarına sahipti vj lik diye bişiy vardı 😄 olsun ben birafm in kapanışına daha çok üzülmüştüm 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen eskiden çok popülerdi. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  5. Duymamıştım, şaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylentiler vardı zaten, dün resmi açıklama yaptılar... Teşekkürler :)

      Sil
  6. Geçlik yıllarımın kanalı üzüldüm ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok izleniyordu eskiden. Teşekkürler :)

      Sil
  7. Değişimler insanı ilk etapta şaşırtıyor ama şöyle dönüp baktığımızda eskisi kadar Kral tv'yi izliyor muyuz? Hayır. Zamanın alışkanlıklarına onlarda yenilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen değişen alışkanlıklara karşı o da kaybetti. Teşekkürler :)

      Sil
  8. Gençliğimizin ilk müzik kanalı ne çok izlerdim şu an izliyor muyum ? Maalesef hayır 🙈 aslında çok fazla tv izlemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski popülerliğini kaybetmişti zaten. Teşekkürler :)

      Sil
  9. 90'lı yılların görüntülü radyosu gibiydi. Sevdiğimiz şarkıların kliplerini heyecanla beklerdik. Kötü olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tv'de ilk klipleri hep oradan izlerdik. Hey gidi günler. Teşekkürler :)

      Sil
  10. Son zamanlarda pek izlemesem de birçok şeye öncülük ettiğini düşününce üzücü bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzikte öncüydü gerçekten. Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  11. Uzun zaman olmuştu izlemeyeli. Değişim kaçınılmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son dönemler unuttuk bile diyebilirim. Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  12. Anılarımız kapanıyor aslında...Tabi rakip müzik kanalları karşısında etkisizdi, yapacak da bir şey yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki rekabet de arttı, ve maalesef kaybeden taraf oldular. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  13. Gençliğimin kanalıydı dersem şimdi yaşım ortaya çıkacak ama olsun yahu biz bizeyiz şurada ne olacak :) Şu an izlemiyorum zaten ama eskiden özellikle ilk zamanlarında ne izlerdik kaç kişiyi meşhur etti kliplerini yayınlayıp. Hey gidi günler hey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Gülhan Hanım. Çoğu şarkıcıyı bu kanal vasıtasıyla tanıdık. Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  14. Duyunca üzüldüm şimdi. Eskısı kadar çok izlemesemde bır donem hep açık olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rekabet artınca popülerliğini de kaybetti. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  15. Müzik demek Kral Tv demekti bizim için. haberi şimdi sizden duydum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle müzik deyince aklımıza hep o gelirdi. Bir devir kapanıyor artık. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  16. Teknolojinin ilerlemesi alıştığımız klasik şeylerin yok olmasına sebep oluyor. "İlaç gibi radyo" repliği hafızalarımızda. Kanalı pek seyretmedim ama ülkemize ilkleri getiren böylesine köklü bir kanalın kapanmamasını isterim. Geçen sene de NTV Spor kapandı, tek tek eksiliyor masadan dostlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğuş grubu küçülmeye gidiyor, yakında star ile ntv el değiştirirse şaşırmam. Teşekkürler kardeşim :)

      Sil
  17. Gerçekten harika bir içerik olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Eksiklik hissedeceğiz, izlemediğimiz zamanda da varlığına alışkın olduğumuz bir kanaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25 yıldır ekrandaydı, kolay değil. Teşekkürler Aylin :)

      Sil
  19. Müzik denince akla ilk gelen kanallardan gerçekten üzücü bir haber

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle... Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  20. Sevdiğimiz ne varsa kapanıyor. Ntv Spor şimdide Kral Tv Gerçekten Üzücü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan alışınca üzülüyor. Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  21. Çocukluğumuzun kanalıydı.Çok heyecanlanırdık yeni klipler çıkınca.Uzun yıllardır televizyon izlemesem de kapanmasına üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üzüldüm. Renkli bir kanaldı. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  22. çocukluğumuzda çok izlenen ve kaliteli bir yayın hayatı vardı. ancak son zamanlarda çok tercih edilen bir kanal olduğunu düşünmüyorum. ama yine de tatsız bir durum. hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşünüze katılıyorum. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem