16 Ocak 2019 Çarşamba

Galatasaray'da Yaprak Dökümü Devam Ediyor


Süper Lig'in ilk yarısını 29 puan toplayarak averajla 5. sırada tamamlayan Galatasaray'da yaprak dökümü devam ediyor. 

Fatih Terim'in birlikte çalışma kültürlerinin farklı olduğu gerekçesiyle biletini kestiği Serdar Aziz ve Eren Derdiyok ile yollarını ayıran Galatasaray daha sonra Garry Rodrigues'i S.Arabistan ekibi Al-İttihad'a satmıştı. Bu konuyla ilgili; 



adlı yazılarımı okuyabilirsiniz. 

Galatasaray'dan bir ayrılık haberi daha geldi. Cimbom, 18 yaşındaki genç yıldızı Ozan Kabak'ı 11 milyon euro bonservis bedeli karşılığında Alman ekibi Stuttgart'a sattı. 

Galatasaray'da sadece yarım sezon oynamasına rağmen taraflı tarafsız herkesin takdirini toplayan Ozan Kabak artık Almanya Bundesliga'da forma giyecek. 

Ozan Kabak'ın ayrılmasından sonra stoper pozisyonunda eli zayıflayan Galatasaray'da bu pozisyonda oynayabilecek sadece üç futbolcu kaldı. Yeni transfer Marcao, Maicon ve Ahmet Çalık stoper pozisyonunda oyanayabilen futbolcular. Fatih Terim'in zaman zaman Ryan Donk'u da o pozisyonda oynatabileceği belirtiliyor. 

Bana sorarsanız Ozan'ın ayrılmasından sonra savunma hattına liderlik yapabilecek, tecrübeli bir stoperin transfer edilmesi şart. Buraya bir takviye yapılmadığı müddetçe Galatasaray'ın Avrupa Ligi ve Süper Lig maçlarında çok zorlanacağını düşünüyorum. 

Siz de görüşlerinizi yazabilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...



10 yorum:

  1. Bu kulüpler ne yapmaya çalışıyor ben anlamadım pepe ve babeli sattık bizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararına satış yapan mağazalar gibi... Yakında "kapatıyoruz" levhasını da asarlar.

      Sil
  2. Gençleri gönder yerine şişli etfal hastanesinden yaşlı futbolcu transfer et..Ne iş bu ya bu gençlere üzülüyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vizyonsuz yönetimler işte... Ben de üzülüyorum. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  3. futboldan anlamıyorum ama bilgilendim yazınız sayesinde :)

    YanıtlaSil
  4. Ülke tanıtımı için ihtiyacımız olan şeyler bunlar .. İnşallah diğer genç arkadaşlarda kariyerlerine Avrupa tecrübesi koyabilirler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Darısı diğer gençlerimizin başına. Teşekkürler :)

      Sil
  5. daha çok genç yaşında parlayan bir yıldız olarak daha iyi bir takıma gitmesini isterdim ama galatasaraya iyi para kazandırdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stuttgart onun için bir sıçrama tahtası olur. Daha büyük bir takıma gideceğine inancım tam. Teşekkürler kardeşim :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem