4 Aralık 2018 Salı

Cristiano Ronaldo ve Messi'nin Hükümdarlığına Son


Her yıl geleneksel olarak France Football dergisi tarafından yılın en iyi futbolcusuna verilen Ballon D'or ödülü sahibini buldu. Ödülün sahibi geçtiğimiz sezon Real Madrid'le Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu yaşayan ve Hırvatistan milli takımıyla Dünya Kupası finalinde boy gösteren Luka Modric oldu. Hırvat yıldız Modric böylece son 10 senede ödülün sahibi olan Ronaldo ve Messi'nin hükümdarlığına da son vermiş oldu. 

Luka Modric


Brezilyalı yıldız Kaka'nın 2007 yılında ödülü kazanmasından sonra Ronaldo ve Messi bu ödülü kazanan isimler olmuştu. 10 senelik bu süreçte Ronaldo ve Messi bu ödülü 5'er kez kazanmışlardı.

Bu arada en iyi 21 yaş altı futbolcusu ödülünü ise Fransa milli takımıyla dünya şampiyonluğu yaşayan ve oynadığı futbolla dünya futbol kamuoyunun takdirini kazanan Kylian Mbappe kazandı. 

Kylian Mbappe




14 yorum:

  1. Paylasim icin tesekkürler ��

    YanıtlaSil
  2. Ronaldo ve messi istatistik açısından kolay kolay rekorları kırılamaz gibime geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. İstatistikleri harika ve onları yakalamak oldukça zor. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Futboldan o kadar uzağım ki :(((( Ama Messi'yi beğenirim futbolculuğu adına :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de futboldan hiç anlamamam gerçekten. Arada milli maç falan oldu mu herkes izlerse ben de izliyorum. Ve maç oynanırken sorduğum saçma sorularla delirtiyorum insanları o derece yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarımı okursanız bilgi sahibi olursunuz Gülhan Hanım :) Teşekkürler ilginiz için :)

      Sil
  5. Gelecek sene yine ikisinden biri olur kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimal öyle olur. Bu sene alamasalar da hala kral onlar :) Teşekkürler Cem kardeşim yorumun için :)

      Sil
  6. Messi de, Ronaldo da çalışmaları, disiplinleri ile örnek futbolcular. Ben her ikisini de beğeniyorum. Bu iki futbolcuyu geride bırakabildiği için Modriç takdiri hak ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Katkınız için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  7. Farklı isimler de pazara çıkmalı ki, menejerler para kazansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle sistem böyle işliyor. Katkınız için teşekkürler :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem