13 Aralık 2018 Perşembe

Haftanın Blog Yazıları-7


Merhaba arkadaşlar. "Haftanın Blog Yazıları" serisinin yedincisiyle karşınızdayım. Okuyamadığınız yazıları okumaya ve yeni bloglar keşfetmeye hazırsanız yazıları paylaşmak istiyorum. İşte yazılar:

Kalbimden Filizlenen Sözler - İnsan Bazen





Varrao parazitini ilk defa duydum. İlgimi çekti. Arıcılık ile ilgili bilgiler veren güzel bir blog...





travel to everything- Kitap Okuma Üzerine... | Brezilya




Ve diğer bloğumdan bir yazı. Okursanız sevinirim. Türkiye'nin kanayan bir yarasına dikkat çekmek istedim. 

Eğitim Antolojisi - Yükseköğretimdeki Öğrenci Sayısı Giderek Artıyor 


Serimizin bu derlemesi de bu güzel yazılardan oluşuyor. Serimiz inşallah büyük bir aksilik olmazsa devam edecek. Bir başka yazıda görüşmek üzere. Hoşça kalın :)

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/265667/





28 yorum:

  1. Senin yazın da dahil hepsini okudum İbrahim. Seçkilerinin hepsini takdir ediyorum. Senin ve de diğer kardeşlerimin emeklerine sağlık. Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okuyan gözlerin dert görmesin :)

      Sil
  2. Sayende yeni arkadaşlarımız olacak teşekkürler editör

    YanıtlaSil
  3. Haftanın blog yazıları güzel bir konu olmuş. Yeni bloglar keşfedebilirisz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşif için güzel... Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  4. Güzel tercihler. Bu tür yayınların ayrı bir güzel yönüde bloglar arası köprü vazifesi görmesi. Paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanınmayan bloglar tanınmış oluyor, okunamayan yazılar da okunmuş oluyor. Rica ederim ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Böyle yeni keşifleri görmek çok güzel oluyor, hepsini okuyacağım ben de sırayla. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum ilginiz ve bu güzel yorumunuz için :)

      Sil
  6. Yine çok güzel bloglar tavsiye etmişsiniz teşekkür ediyorum
    Hepsine teker teker ziyarete gideceğim mutlaka
    Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygılar bizden:) Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için :)

      Sil
  7. Bir blog haric hepsini takip ediyorum. Digerine de ugrayacagim tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
  8. geldim gördüm okudum gittim gezdim :) kolay gelsin

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir seri olmuş başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de başarılar dilerim size :)

      Sil
  10. Seçtiğiniz yazıların arasında olmak beni çok mutlu etti,teşekkür ediyorum. Paylaştığınız tüm yazıları teker okudum çok başarılılar. Harika bir fikir olmuş,yeni bloglar keşfediyoruz.

    YanıtlaSil
  11. emeğinize sağlık yardımlaşmak takdir edilmek paylaşmak güzel şeydir kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  12. Takipe aldım beklerim https://yusuf-sezgin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibiniz için teşekkürler. Hemen ziyarete geliyorum :)

      Sil
  13. Takipte olduğum arkadaşlar var. Takibe almadıklarımı da hemen inceliyorum şimdi. Yine güzel bir paylaşım yaptınız arkadaşlarımız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Yazıma da yer verdiğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem