2 Aralık 2018 Pazar

Haftanın Blog Yazıları -5


Merhaba arkadaşlar. "Haftanın Blog Yazıları" serimizin beşincisi ile yine karşınızdayım. Diğer yazılarda da belirttiğim gibi amacım emek verilerek oluşturulan içeriklerin geniş kitlelerce okunmasını sağlamak ve bloglar arasındaki dayanışmayı kuvvetlendirmek. İsterseniz sözü uzatmadan yazılara geçelim. Serimizin bu bölümünde 4 yazı var. Beğenmenizi umuyorum. İşte yazılar: 

 Edvırt Maykıl - İçerik Pasla Projesi



Melankolik Havalar- İmkansız Olasılık



Taner Koç- Fotoğrafların da Dili Vardır



Sibel'in Yemekleri- Mutancana Tarifi



Serimizin bu bölümü bu güzel yazılardan oluşuyor. Paylaştığım bu yazıları okuyup yorumlarsanız hem beni hem de yazıları yazan arkadaşlarımızı mutlu etmiş olursunuz. Herkese sağlık dolu iyi haftalar diliyorum :)

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/374074/

43 yorum:

  1. Bilmedigim bloglar da varmis bakacagim 😊

    YanıtlaSil
  2. Bu yazı dizisi çok iyi olmuş birde birkaç yazı öncesinde banada yer verdiğiniz için yeniden teşekkürler .

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş.Teşekkür ederim.Bende yeni arkadaşlarımız ile tanışıp takibe alayım

    YanıtlaSil
  4. Yine çok güzel bloglar tavsiye etmişsiniz 👏🏻👏🏻 Okumaya başlıyorum
    Aralarında zaten takipte olduğum bloglar var sevgili Taner Koç ve Sibel’in yemekleri

    YanıtlaSil
  5. A güzel ölüyor başka arkadaşları kesfediyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nevi blog keşif etkinliği gibi :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  6. Gözden kaçırdığımız güzel yazıları görme fırsatı verdiğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. guzelbirmola.blogspot.com
    Sizi takibe aldım, burada olmak güzel bende bloguma beklerim =))

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir liste hazırlamıssınız hepsini ziyaret ettim başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. Listede olduğum için gerçekten mutlu oldum. Diğer siteleri de inceleme altına şu anda alıyorum. Ayrıca teşekkür ederim. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  10. yeni blogger arkadaşlarımı hemen ziyaret edeyim. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Herkesi takip ediyorum zaten tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel yazılar.
    Ulaştırdığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. İbrahim bey merhaba,
    Nefis bir çalışma, yeni gördüm bağışlayın. Beni de layık görmüşsünüz. Çok teşekkür ederim. Eksik olmayın.
    Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Taner Bey. Nezaketiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Kolay gelsin :)

      Sil
  14. Benim de gözden kaçırdıklarım olmuş, hemen gidelim o halde :) Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar, harika bloglar keşfettim. Benim bloguma da beklerim :)
    https://sakuramevsimi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Teşekkürler takibiniz için :) Uğruyorum hemen :)

      Sil
  16. Listenize hemen bakacağım. Sayenizde yeni bloglar tanımış olduk. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Saadet Hanım. Serimiz devam edecek. Lütfen takipte kalın :)

      Sil
  17. Yazımı beğenip paylaşmanız bu listede bulunmak beni gerçekten çok mutlu etti size bu zarifliğinizden dolayı çok teşekkür ederim. Takip etmeyen arkdaşlarıda blogumuza bekliyorum

    melankolikhavalar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim. Hemen ziyaret ediyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Emeğine sağlık, bizi yine çok güzel yazılarla buluşturuyorsun.

    YanıtlaSil
  20. paylaşımınız için teşekkürler zevkle takipteyim...:)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem