20 Aralık 2018 Perşembe

Bloglarda Ne Var Ne Yok?


 Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/459688/

Merhaba değerli dostlarım. Bugün yeni bir seriye başlıyorum. Çok zahmetli gibi görünse de hazırlarken büyük bir keyif aldım. Çünkü blog yazılarını okumayı çok seviyorum. Bu nedenle hiç üşenmiyorum böyle derlemeler hazırlarken. Bu serimizde "bloglarda hangi yazılar paylaşılmış, bloglarda neler olmuş" ondan bahsetmek istiyorum. 

Beni takip edenler bilir. Her hafta düzenli olarak "Haftanın Blog Yazıları" adlı derlemeler yapıyorum ve çok büyük ilgi gördü sizlerden. Hepinize çok teşekkürler. Daha önce de söylediğim gibi bunu yapmamdaki amaç bloglar arası dayanışmayı güçlendirmek ve kaynaşmayı sağlamak. Blog yazarları olarak en büyük derdimiz yazılarımızı geniş kitlelere ulaştırabilmek ve yazılarımızın bu kitleler tarafından okunması. Ben de elimden geldiğince buna katkı sağlamaya çalışıyorum. Umarım ilerleyen günlerde böyle paylaşımlar yapan blogların sayısı artar ve biz de okuyamadığımız yazıları okuma ve tanımadığımız blogları tanıma fırsatı buluruz. İsterseniz sözü fazla uzatmadan son günlerde bloglarda hangi yazılar paylaşılmış onlara bakalım. 

Yusuf Bey, yerel haber sitesi kurmanın zorluklarını anlatmış. Okumak için linki bırakıyorum: 



Aslı ve Gülhan Hanım "Edebiyatçıların Bilinmeyen Yönleri" adlı yazı dizisine devam ediyorlar. Bu kez serinin üçüncüsünü kaleme almışlar. Bu seride Dostoyevski, Charles Dickens ve Cenap Şahabettin var. Bu seriye devam etmelerini çok isterim. Mesleğim gereği ilgi duyduğum bir konu. O yüzden severek okuyorum. Linkini bırakıyorum: 



Sevda Hanım, yılbaşı dileklerini güzelce anlatmış. Belki okumayanlar vardır. Linkini aşağıya bırakıyorum: 



Engin Bey, bizlere hayatın önemli bir gerçeğinden bahsetmiş. Bizlere deprem gerçeğini hatırlatmış ve deprem çantasında olması gerekenleri güzelce anlatmış. Buyrun linkini bırakıyorum:



Ve sırada Derya Hanım'dan güzel bir mim yazısı... Kendisi 2019 yılı hedefleri ve hayalleriyle ilgili bir yazı kaleme almış. Buyrun okuyalım: 



Sıradaki yazı Tigris Driver'dan... Bizim Ayşegül'den -bizim diyorum artık çünkü ailemizden biri gibi oldu- bahsetmiş yine. İnanılmaz bir zekayı ve hayal gücünü barındıran güzel bir yazı. İsterseniz okuyalım:



Bir de Yıldız'a uğrayalım. "Bizim İçin Şampiyon" filmi hakkında görüşlerini yazmış. Hadi okuyalım: 



Sıradaki ve son yazımız "uzmanamatör"den. Yeni yıl ile ilgili bir yazı kaleme almış. Bir de çok güzel çalışmaları var. Gidip bakarsanız hem beni hem de onu sevindirirsiniz. 


Derlememiz bu güzel yazılardan oluşuyor. Sizlerden ricam okumadığınız yazılar varsa onları okuyun ve her yazıya yorum bırakmayı unutmayın. Sizlerin de bildiği gibi yorumlar blog yazarlığının olmazsa olmazıdır. İnsanı motive eder ve insanı daha çok yazmaya teşvik eder. 

Hepinize mutlu günler diliyorum. Görüşmek üzere :)



44 yorum:

  1. Merhaba İbrahim,
    Önerdiğin yazıların bir kısmını okumuştum. Okumadıklarıma da gidip bakacağım. Benim yazımdan da bahsetmişsin. Çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim. Paylaştıkça çoğalmak bu olsa gerek. Sevgi ve selamlarımla :))

    YanıtlaSil
  2. Yeni arkadaşları hemen takibe alayım.Teşekkürler İbrahim Bey

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık. Yeni yeni bloglar keşfetmeye sizin sayenizde devam ediyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Hahaha Ayşegül fan club yakında kurulacak. Bugün ona dedim ki seninle yaşadıklarımı yaxıyorum ve herkes de okuyor. Seni merzk ediyorkar. Önce şaka yapıyorsun dedi. Vallahi dedim
    Desene küçük yaşta meşhur oldum dedi 🤣🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterseniz hep beraber kuralım öğretmenim :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
    2. Hahaha kuralımmmm 👍👍

      Sil
  5. Güzel oluyor böyle bende girip diğer arkadaşları okuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de... sık sık yapmak lazım. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  6. Merhaba İbrahim Bey. Bu yazı dizisini sevdiğinizi biliyorum. Dün yayınlarken aklıma geldiniz zaten:) Genel olarak çok olumlu tepkiler aldı. Ben de böyle olunca keyifleniyorum. Bizim konsept malum, gelen sorulara cevap verdiğimiz için ara ara bu konuyu yazabiliyorum ama sanırım artık daha sık yazacağım. Bu arada paylaşımınız ve desteğiniz için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edebiyat bence konsepti ne olursa olsun her blogda yer almalı. Ben teşekkür ederim böyle paylaşımlar yaptığınız için :)

      Sil
  7. Teşekkürler İbrahim bey, bir çoğunu okumuş yorum yazmıştım. Okumakdıklarımızı da sayenizde keşfediyoruz. Bana müsade, ziyarete gidiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir derleme olmuş sayenizde yeni içeriklere ulaşdım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, her zaman beklerim bloğuma :)

      Sil
  9. Güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık. Blog dayanışması gerçekten çok önemli ve çok güzel:) devamlılığını diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah devamı gelecek. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  10. okumadığım bir yazı varmış gidip okuyayım bugün de zinciri kırmayayım :)

    YanıtlaSil
  11. Ben bu tarz serilerin kesinlikle sıkı hayranıyım vallahi, bazen gözden kaçırıyoruz ya da bazen şöyle derli toplu bir halde görmek istiyoruz yazıları. Hem de okuması pek keyifli oluyor :) Ellerinize sağlık, ben de okumadıklarımı okumaya gidiyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hazırlarken keyif alıyorum. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  12. Merhaba paylaşmış olduğun blogların %90 takip ediyormuşum röportaj yaptıklarım bile var içerisinde ama son yazılarını okumamıştım senin vesilenle bloglarını ziyaret ederek güncel içeriklerini okuyarak yorumladım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaretin ve yorumun için :)

      Sil
  13. Kendimi burada görmeyi çok isterim :))
    Uzun zamandır blog yazarıyım aslında ama ara vermiştim ve yeniden sahalara dönmek istiyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın :) Dönseniz iyi olur ben de sizi tanımak isterim. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  14. Bazen gözden kaçırdığımız yazılar olabiliyor,bu anlamda harika olmuş paylaşımınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hem yorumunuz hem de ziyaretiniz için :)

      Sil
  15. Cok tesekkür ederim yeni yil hedefleri yazima yer verdiginiz icin 😊

    YanıtlaSil
  16. Yeni arkadaşlar keşfetme konusunda oldukça güzel bir yazı.

    Bir gün ben de böyle bir listeye girebilecek miyim merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  17. Yeni takip edecek blog arkadaşlarımız olacak sizin sayenizde, sizi de yeni fark ettim takipteyim bana da beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  18. İbrahim bey eksik olmasın geçtiğimiz haftanın gözde bloglarını üşenmeden okumuş, KAP' a sunmuş. Sağolsun. Bize de okumak düşer.

    varol üstad..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah :) Şımartıyorsunuz beni :) Teşekkürler vakit ayırıp okuduğunuz için :)

      Sil
  19. Merhaba İbrahim bey yine çok güzel ve örnek olabilecek bir yardımlaşma yazısı olmuş emeğinize ve yüreğinize sağlık efendim
    Tüm blogları takipteyim sadece son bloğu şimdi sizden ögrendim ve lafı uzatmadan hemen ziyaretine gidiyorum teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Seyhan Hanım. Arada bir yapmak lazım böyle paylaşımlar :)

      Sil
  20. Çok güzel bir şey yapmışsınız . Buradaki blogları takip ediyorum girip bakıyorum yeni bloglar varmı diye

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem