1 Aralık 2018 Cumartesi

Bir Tweet Okudum; Hayatım Değişti


Merhaba değerli dostlarım. Sıradan bir günü yaşıyordum. Günlük rutin işlerle uğraşıyordum, hafta sonunun keyfini çıkarıyordum ki çok tuhaf bir şey oldu. Sosyal medyada dolaşmayı seviyorum. Hem yazılarımı paylaşıyorum sosyal medyada hem de yazılarımı paylaşırken de kim ne yapmış ne yazmış diye bakıyorum. Twitter'da ana sayfamdaki gönderilere bakarken gözüme bir tweet zinciri ilişti ki sormayın. Bir tweet okudum hayatım değişti. İşte bunu dedirtti bana. Felsefi derinliği yüksek, dünya felsefe tarihini derinden sarsacak, dünya felsefe tarihinin seyrini değiştirecek, mantık biliminin yeniden düzenlemesine sebep olacak tweetlerdi okuduğum tweetler. Evet, tekrar söylüyorum: Bir tweet okudum; hayatım değişti. Neyse fazla merakta bırakmayayım sizi. İşte tweetler:

Harika, olağanüstü bir tespit
Bu da fena değil...



Haklıyım değil mi? Derinliği fazlasıyla yüksek, anlamlı tweetler bunlar. Neyse değerli dostlarım. "Son yazımı yazarken ciddi değildim. Ciddiye alan çok ciddidir." deyip bu konuyu da burada kapatalım. Bu içeriği okuduktan sonra işlerinize dönüp, yazılarınızı yazabilirsiniz. Tabii yazabilirseniz :) 





28 yorum:

  1. Bu yorumumu ciddiye alan çok ciddidir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya yazıyorum; bu tweetler 200 yıl sonra atasözleri sözlüğüne geçer :)

      Sil
    2. Hataniz var İbrahim Bey , atasözlerine değil babasözlerine geçecek . Bende buraya yaziyorim .

      Sil
    3. Bence boyle dusunup gelecege gereksiz ve yanlis sinyaller gondermeyelim :((

      Sil
  2. Montaigne görse ben onca denemede boş yapmışım der "Denemler" kitapini yakardi . Bu ne felsefi derinliktir Aleyna Baba'm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tweetlerden sonra benim için Montaigne, Aristo, Platon, Farabi, Sokrates sıfırdır. Yaşasın Aleyna Baba :)

      Sil
  3. Cidden su an benim de hayatım değişti 🙈🙈
    Şaka gibi bir ciddiyet rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacak :)

      Sil
  4. Ciddi ciddi yazmamış. Cidden ciddiye alınacak bir şeyler yazmış olsa ciddiyetini koruyarak ciddiye alacağımız ciddi şeyler yazardı ZATEN... Nereden bilsin cidden ciddi anlayacağımızı. Neyse ki açıklama yamış BARİiii...

    YanıtlaSil
  5. Bu saçmalığa dur demediğimiz sürece Nice Refik Durbaş’lar sesssizce toprağa verilecdk
    Refik Durbaş da kim yeni nir şarkıcı mı hiç adını duymadık diyenler çokkk olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rahmet eylesin. Bir değerimizi kaybettik. Üzgünüm :(

      Sil
  6. Yani ondan tam beklediğim bir tweet =))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) Hanım kızımızın bu ülkeye daha çok vereceği şey var :)

      Sil
  7. Allahtan ciddi bi insan degilim

    YanıtlaSil
  8. popülarite büyük yaş küçük olunca böyle tweetler geliyor galiba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oluyor :) Fazla mı ciddiye aldık acaba? :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Hep gülmeniz dileğiyle :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  10. Ciddi ciddi kendimi yazıyı okumaya hazırlamıştım, içerik biraz sürpriz oldu.

    Şimdi "Yayınla" butonuna tıkladıktan sonra geri "dönemiycez". Bunları bildiğinizden şüphem yok, yalnızca söylüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bir sürpriz içerikler hazırlamak lazım :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  11. Tüm insanlık boşa yaşıyoruz demek ki.. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle demeyin canım, hanım kızımızdan beklentim büyük =)Neyse bu yazdığımı ciddiye almayın. Ciddiye alırsanız çok ciddisiniz demektir :)

      Sil
  12. Ben bunu nasıl düşünemedim :((

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem