26 Aralık 2018 Çarşamba

Haftanın Blog Yazıları-9


Merhaba arkadaşlar. "Haftanın Blog Yazıları" serisinin dokuzuncusu ile karşınızdayım. Bu hafta da birbirinden güzel yazılar okudum ve bu yazılardan beş tanesini bloğumda paylaşmaya karar verdim. İsterseniz vakit kaybetmeden yazıların linkini paylaşayım: 

İnsana Davet - Geliş(m)iyoruz



Okumaya Gel - Herkes Oyun Oynamalı Çünkü…



Zanalab- Bitcoin İle Çalışan Kahve Makinesi

https://www.zanalab.com/2018/12/bitcoin-ile-calsan-kahve-makinesi.html



Beyda'nın Kitaplığı - Nerede O Eski Kartpostallar

https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2018/12/nerede-o-eski-kartpostallar.html



Barış Tutunan - Hayranı Olduğumuz Kadın Ajanlar 

https://bartutu.blogspot.com/2018/12/hayrani-oldugumuz-kadin-ajanlar.html


Serimizin 9. derlemesi bu güzel yazılardan oluşuyor. Serimizin 10. derlemesinde görüşmek üzere...




31 yorum:

  1. Teşekkürler,hemen takibe alayım arkadaşları

    YanıtlaSil
  2. Blogger'a yeni katılan biri olarak çoğu şeyi henüz keşfediyorum. Bu keşiflerime önerilerinizle ışık tutmuş oluyorsunuz. Ama en güzeli bu listede blogumu görmek olduu :))) Çok teşekkür ederimmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim. Bir öğretmen adayı olarak yazınız çok ilgimi çekti ve paylaşmaya karar verdim. Blog maceranızda başarılar :)

      Sil
  3. Yvay süpersiniz gez gez Tigris gez 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezin öğretmenim gezin. Yeni keşiflere çıkmak lazım :)

      Sil
  4. Haftanın blog yazılarında bana da yer verdiginiz için teşekkür ederim ve ayrıca güzel paylaşım yapan yeni blog arkadaşları tanımak da çok guzel... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Takibe alacağım İbrahim almadıklarım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al Yusuf kardeşim. Her geçen gün büyüyelim. Teşekkürler ziyaretin için :)

      Sil
  6. hepsini takip ediyorum ve yazılarını mümkün mertebe okuyorum elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. hmen okuyacağım bir yazılar gördüm sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilginiz ve ziyaretiniz için :)

      Sil
  8. ZanaLab CEO'su Nevruz Bağcı olarak içtenlikle teşekkürlerimi iletiyorum , bu güzel makaleniz için teşekkür ederim . Umarız attığınız her adımda başarılı olursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bu güzel yorumunuzdan dolayı. Çıktığınız yolda ben de size başarılar diliyorum :)

      Sil
  9. Yazıma yer verdiğiniz için çok teşekkürler. Okumadıklarıma hemen bakıyorum :) Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim. Başarılar :)

      Sil
  10. ibrahim kardeşim çok güzel bir paylaşım olmuş hem insanlar bu sayede birbirini daha kolay takibe almış olacak ve blog kardeşliği büyüyecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yasin kardeşim. Temennim gün geçtikçe blog kardeşliğinin büyümesi :)

      Sil
  11. İbrahim bey, ilginize alakanıza çok teşekkür ederim.Başarılar...

    YanıtlaSil
  12. Çoğunu takip ediyorum arkadaşlarımızın. Yine güzel bir paylaşım yaparak arkadaşlarımızın emeklerini duyurmalarına yardımcı olmuşsunuz. Teşekkürler bu güzel içerik için. :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel bloglar keşfettim, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Beydacigimi okuyorum devamli. Diger arkadaslara da ugrayayim ☺️

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler güzel paylaşımınız için yalnız olmadığımızı bilmek güzel duygu.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem