29 Kasım 2018 Perşembe

Haftanın Blog Yazıları -4


Merhaba değerli dostlar. "Haftanın Blog Yazıları" serisinin dördüncüsü ile karşınızdayım. Herkese teşekkür ediyorum. Çok olumlu geri dönüşler oldu. Fırsat buldukça, yeni yazılar okudukça beğendiğim yazıları paylaşmaya devam edeceğim. 

Blog yazarlığı gerçekten çok zor bir uğraş. Araştırma yapacaksınız, içeriğiniz özgün olacak, yazacaksınız ve ortaya koyduğunuz bu çalışmayı geniş kitlelere ulaştırmaya çalışacaksınız. Gerçekten zor ve uğraştırıcı bir iş. Ama zor olduğu kadar da keyifli bir iş. Emek verilerek oluşturulan her içerik bana göre güzel ve paylaşılmaya değer içeriktir. İşte amacım emek verilerek oluşturulan içeriklerin daha geniş kitlelere ulaştırılması. Bunun için elimden geleni yapmaya gayret ediyorum. Blog yazarlığında dayanışma gerçekten çok önemli.

Neyse sözü fazla uzatmadan yazıların linkini paylaşayım.

Beyda'nın Kitaplığı - Sosyal Medya Bildirim Çılgınlığı 




Rabia Serteli - Kadın Çiçek Değildir


Rabia Hanım'ın yazısı 2011 yılında kaleme alınmış bir yazı. Daha yeni okuma imkanım oldu. Dürüst olmam gerekirse "Kadınlar Çiçektir" ifadesine hiç bu açıdan bakmamıştım. İlginç ve güzel bir yazı olmuş.



Kitaplara Kaçanlar - Kadınların Cenneti 


Serimizin dördüncüsü bu güzel yazılardan oluşuyor. Serimizin beşincisini de Allah'ın izniyle pazar günü paylaşmayı planlıyorum. Herkese sevgiler, saygılar...

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/261577/

26 yorum:

  1. Beyda ile Rabia hanımı severek takip ediyorum
    Kitaplara kaçanları takibe gidiyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Mutlu oldum. Beyda ve Rabia hanımda takibimde olan blogdaşlar.

    YanıtlaSil
  3. Çok kaliteli bir seçki olmuş. Rabia hanımınki hariç okumuştum. Yazarları kutluyor sana da teşekkür ediyorum İbrahim kardeşim 👌🤚

    YanıtlaSil
  4. Yazarlıkta 2.ci yılım yazmaya devam inşallah.Bıkmadan usanmadan...
    İnsan yazdıkça okudukça çok şey öğreniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  5. Yine güzel secimler 😊

    YanıtlaSil
  6. Kendimi listede görmek çok güzel. Bu listeye layık gördüğünüz için çok teşekkürler. Tüm herkese de verdikleri desteklerden dolayı teşekkürler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. beni blogumuda ziyaret etmenizi isterim belki ilginizi çeken bir yazım olur paylaşmak istersiniz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ziyaret edeceğim. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  8. güzel seçimler, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  9. Yine keyifle okunası, birbirinden güzel yazılar paylaşmışsınız. Hemen okuyacağım. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi de severek takip ettiğim bloglar ve güzel yazıları.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Teşekkür ediyorum ilginiz için :)

      Sil
  11. Paylaşımlar ve destek için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. yine güzel bloglara yer vermişsiniz emeğiniz ödenmez ibrahim bey saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygılar benden, teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem