22 Kasım 2018 Perşembe

Haftanın Blog Yazıları-2


Haftanın yazıları paylaşımıyla tekrar karşınızdayım. Geçtiğimiz günlerde "Haftanın Blog Yazıları-1" başlığı altında beğendiğim yazıları paylaşmıştım. Bu paylaşımla ilgili oldukça olumlu geri dönüşler aldım ve haftada bir gün yapmayı planladığım bu paylaşımı haftada iki gün yapmaya karar verdim. İsterseniz başlayalım.

İlk yazı "Almanyalı Gelin"den. "Almanyalı Gelin" isminin hikayesini o kadar samimi bir dille anlatmış ki bizlere gerçekten çok beğendim. İşte linki: 


İkinci yazı "Dizi Film Geek Blogu"ndan... "Eski Nesil Yeni Hastalık; Toplum İçinde Yalnızlık" adlı yazı sizlerle. Linkini paylaşıyorum: 


Üçüncü yazı ise "Derya'nın Spor Günlüğü"nden. Yazının adı ise "Vücudunuzla Barışık Yaşamak". Linkini paylaşıyorum: 


Evet değerli dostlarım... Bu serinin ikinci yazısı da böyle. Umarım sizler de beğenirsiniz. Serinin üçüncü paylaşımını Allah kısmet ederse pazar günü yayınlayacağım. 

Beni https://twitter.com/aylakeditor?lang=tr adresinden de takip edebilirsiniz. 

Okuma Önerisi: Haftanın Blog Yazıları-1

ÖNEMLİ NOT: Bloğumu takip eden değerli dostlarıma çok teşekkür ederim. Yalnız önemli bir not aktarmak istiyorum. Bloğumu yeni takip edecek arkadaşlar "izle" butonuna basıp takip ettikten sonra herhangi bir içeriğin altına kendi bloglarının linkini bırakırlarsa çok güzel olur. Çünkü öbür türlü bulmak çok zor oluyor :)  Takibe takiple cevap veren bloglardanım. Takibe takip yapabilmem için bu durum gerekli. 

Sevgiyle kalın. Görüşmek üzere :)

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/1549701/


25 yorum:

  1. bu link fikri iyi ben de bulamıyorum takip edenleri buraya bırakayım bari
    https://hayatyaziyor.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum yorumunuz için. Bloğunuzu ziyaret edeceğim :)

      Sil
  2. Cok tesekkür ederim yazima yer yerdiginiz icin. Gercekten cok kisiye ulastirmak istedigim bir mesaj 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınız güzeldi. Tebrik ediyorum. Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  3. Güzel bir derleme yazısı olmuş, bloguma göz atmak istersen https://yazimodern.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum yorumunuz için. Mutlaka göz atacağım :)

      Sil
  4. bende buradayım... www.dlkgzr.com :)

    YanıtlaSil
  5. Takibimdesiniz...
    https://bartutu.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi takip ediyorum Barış bey. Yazılarınızı okumuştum. Okumaya da gayret edeceğim. Teşekkürler :)

      Sil
  6. Çok güzel bir fikir bu İbrahim bey kutlarım sizi. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim görüşünüz ve dileğiniz için :)

      Sil
  7. O zaman hemen okumadıklarımızı okumaya gidiyoruz.. :)

    YanıtlaSil
  8. Selamlar, ben de buradayım :)
    www.bendensana2018.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Merhaba takibiniz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmek isteyen diger bloggerlar için sitem mustafakonuk.blogspot.com dur. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    Bu güzel blogu ben de takibe aldım, sizi de beklerim.
    https://ninovakitaplik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. https://engincilekci.blogspot.com/

    Takibe aldım kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hoş geldiniz. Ben de size uğruyorum :)

      Sil
  12. Düşüncene sağlık, bloglar birbirine destek olmalı. Bu sayede yeni blogger arkadaşlarımızı ve içeriklerini tanıma fırsatı buluyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayanışma çok önemli. Teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için :)

      Sil
  13. Hocam DiziFilmGeek'in adı değişti adıma tıklayıp yeni adresi öğrenebilirsiniz .

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem