18 Kasım 2018 Pazar

Haftanın Blog Yazıları-1


Merhaba değerli dostlarım. Birkaç mizah içerikli paylaşımdan sonra normal paylaşımlara devam ediyorum. Sizlere bu yazımda haftanın yazılarını sunmak istiyorum.

Bundan sonra her pazar beğendiğim blog yazılarını bloğumda paylaşmaya karar verdim. Bu hafta belirlediğim üç yazı var. Elimden geldiğince vakit buldukça yazılarınızı okumaya gayret ediyorum. Gerçekten çok kaliteli yazılar var. Ama maalesef hepsini okuyamıyorum ya da gözümden kaçırıyorum. Bu nedenle kusuruma bakmayın. 

İlk yazı "Beyaz Yakalı"dan... "Dünde Kalan" yazısı... Güçlü bir kalemi var arkadaşımızın ve bence devamı gelmeli... Linkini paylaşıyorum:

https://egeninikiyakasi.blogspot.com/2018/11/dunde-kalan.html

İkinci yazı "herteldenşef"ten... "Havalar Soğudu Tıpkı İnsanlar Gibi" yazısı. Kışsever arkadaşımız güzel bir yazı kaleme almış. İşte linki: 

https://herteldensef.blogspot.com/2018/11/havalar-sogudu-tpk-insanlar-gibi.html

Beğendiğim üçüncü ve son yazı Melci'den "Enerji Vampirleri". Günlük hayatta duymaya pek alışık olmadığımız bir kavramdan ve insanların enerjisini sömüren kişilerden bahsetmiş Melci. Linkini paylaşıyorum: 

https://melciblog.blogspot.com/2018/11/enerji-vampirleri-enerji-somurusune.html

Beğendiğim yazılardan bu haftalık bu kadar. Vakit konusunda sıkıntı yaşamazsam ilerleyen haftalarda daha çok yazı okuyacağım ve bu yazıları paylaşacağım. Görüşmek üzere...

22 yorum:

  1. Çok incesiniz Aylak Editör teşekkürlerimi sunuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum ilgi gösterdiğiniz için :)

      Sil
    2. Tavsiyeniz üzerine Dünde Kalan ..... sevgili Beyaz Yakalı yı tanımış ve güzel yazılarını okuma fırsatı buldum
      Teşekkür ediyorum

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim. Devamı gelecek inşallah takip ederseniz sevinirim :)

      Sil
  3. Melci Blogu bilmiyordum. Yazıları okuyacağım hemen :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanızı tavsiye ederim. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Çok teşekkür ediyorum nazik yazınız için, kendimi de görünce mutlu oldum.. :) Aslında böyle yazıları okumayı çok seviyorum ben, gözümüzden kaçanları yeniden değerlendirmek için güzel bir fırsat oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman her zaman beklerim bloğuma. Her pazar paylaşmayı planlıyorum. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  5. İnşallah bu yazı dizisinin 2. bölümünde "Eski Nesil Yeni Hastalık ; Toplum İçinde Yalnızlık" yazım olur . Başarılar dilerim

    https://tinyurl.com/ToplumYalnizlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum kardeşim yazına. Teşekkürler yorumun için :)

      Sil
  6. Hepsi de takipte olduğum bloglar. Yazıların devamı gelsin tabii ki de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gelecek. Teşekkür ediyorum yorumunuz için :)

      Sil
  7. Seçmiş olduğunuz üç yazıyı da okumuştum. Üçüde değerli yazılar. Güzel bir düşünce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamını getirmeyi düşünüyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Güzel secimler paylasim icin tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşünceniz için :)

      Sil
  9. İnceliğiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Diğer iki arkadaşımın da yazılarını okumak keyifti.

    YanıtlaSil
  10. Melci ve Beyaz Yakalı zaten takip ettiğim arkadaşlar. Sayenizde herteldenşef'i de takibe aldım. Teşekkürler paylaşım için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem