25 Kasım 2018 Pazar

Haftanın Blog Yazıları -3


Merhaba değerli dostlarım. Bugün "Haftanın Blog Yazıları" serimizin üçüncüsü ile karşınızdayım. Sözü fazla uzatmadan hemen beğendiğim yazıları sizlerle paylaşmak istiyorum. 

İlk yazımız Bir Yıldızın Hikayesi - Kış Siyah mı Giyinir Hep? Mükemmel bir yazı... Umarım siz de beğenirsiniz. İşte linki: 


İkinci yazımız Dert Anası- Edebiyata Yön Veren Sanatçıların Bilinmeyen Yönleri -2. Linkini paylaşıyorum:


Üçüncü ve son yazımız Cafe Tigris - Aaa Öğretmen misiniz? Öğretmenlerin başına gelen trajikomik olayları mizah dolu bir dille anlatmış arkadaşımız. İşte linki:


Evet arkadaşlar. Serinin devamı inşallah ilerleyen günlerde gelecek. Elimden geldiğince farklı bloglardan beğendiğim yazıları paylaşmaya gayret ediyorum. Belki ilerleyen günlerde sizin de yazınız bu seride yer alabilir. Lütfen takipte kalın :) 

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/262508/


24 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben de bir öğretmen adayıyım. Yazınız güzeldi. Rica ederim :)

      Sil
  2. Çokkkkk teşekkür ederim İbrahim kardeşim🙏🙏🙏. Mutlu ettin beni. Emeğine yüreğine sağlık 😊🌷🤚. İyi haftalar dilerim. 😊🤚🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana sizi mutlu ettiysem. Size de iyi haftalar :)

      Sil
  3. İbrahim Bey gerçekten çok teşekkür ederim bizim yazımızı paylaştığınız için. Beğenilmiş olmasına gerçekten çok mutlu oldum.:)

    YanıtlaSil
  4. Bölye yazıları tanıtmak güzel bir düşünce. Başarılar ve devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir blog keşfettim sanıyorum, takipteyim..

    YanıtlaSil
  6. Hepsini de okumuştum. Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  7. Dert anasını her daim takipteyim 🥰 tigrisin yazılarını da çok beğenerek okuyorum 💞
    Bir yıldızın hikayesi bugünki okudugum en güzel ruha dokunan yazı tavsiyeniz üzerine gittim okudum gelsin bakalım yeni tavsiyeler 👍🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. Tavsiyeler gelmeye devam edecek inşallah :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  8. takip etmek için güzel bloglar bunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Hepsi birbirinden güzel bloglar. Tabii ki sizinki de... Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  9. Hepiciğini okudumdu. Bakalım 4 de neler var? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için teşekkürler. Akşam hep birlikte göreceğiz :)

      Sil
  10. Tigriscim canim arkadasim, digerleri de yeni tanistigim dostlar 😊

    YanıtlaSil
  11. Keyifle takip ettiğimiz arkadaşlar güzel içerikler hazırlamışlar.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem