27 Kasım 2018 Salı

Haftanın Blog Yazıları (Yemek ve Tatlı Tarifleri Listesi)


Merhaba değerli dostlarım. Beni takip edenler bilir; "Haftanın Blog Yazıları" adlı bir seri başlattım ve bu seride beğendiğim blog yazılarını paylaşıyorum. Sizlerden de beğeni aldı bu seri ve herkese teşekkür ediyorum. 

Bu yazımda bu sefer bu seriyi farklı formatla sizlere sunmak istedim. Bu yazıda yemek ve tatlı tarifleri listesi var. İsterseniz sözü fazla uzatmadan bu listeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Anonimden İnciler- En Kolay Tiramisu Tarifi 



Renkli Blog Sayfam - Şekerpare Nasıl Yapılır?



Kadınca'da - İrmik Helvası Tarifi 



Tarif Dünyam - Fırın Poşetinde Soslu Tavuk 



Hanımeli-  Yaban Mersinli Yulaf Ezmesi Tarifim 


Belirlediğim beş içerik vardı ve onları da sizinle paylaştım. Eğer "Benim de çok güzel tariflerim var" diyorsanız bloğumu "izle" butonundan takibe alıp bu içeriğin altına yorum eşliğinde blog linkinizi bırakabilirsiniz.

Bir dahaki yazımda görüşmek üzere. Hoşça kalın :) 

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/1251179/




25 yorum:

  1. 🙈🙈 ne kadar hoş bir süpriz oldu bu benim icin
    Çok teşekkür ediyorum size 🌼
    Ben size blog tavsiyeleri icin gelirken şimdi de ben tavsiye edilmişim 💞

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz İbrahim. Önerdiğin sitelere tek tek uğradım. Sevilen tarifelere ulaştım. Takip etmediklerimi de takibe aldım. Emeğine sağlık. Selamlar😊🤚

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Bloglarımdan takip ettim(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  4. Her hafta ne güzel paylaşımlarda bulunuyorsunuz böyle. Hem yeni arkadaşlar tanıyoruz sayenizde hem de yazılarımız daha çok kişiye ulaşabiliyor. Bu blogların çoğunu takip ediyorum. Takip etmediklerimi de hemen takibe alıp, yazılarını okuyacağım. Çok teşekkürler bu değerli paylaşımlarınız için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Dayanışma çok önemli. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  5. yurtta kalan bir kiz olarak cok aci cekiyorum bunlari gordukce birazcik bu tip acinasi kizlaar icin pratik tariflerde paylasirmisinn :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin çok üzgünüm. Bundaki amacım insanların yeni blogları keşfedebilmesi ve emek verilerek oluşturulan içeriklerin daha çok kişiye ulaşması... Böyle bir içerik nedeniyle sizin kötü hissetmenize neden olduysam özür diliyorum. Sevgiler...

      Sil
  6. Çok şaşırdım :) Beğenmenize ve paylaşmanıza çok sevindim, çok teşekkür ederim. Şimdi diğer tarifleri ziyaret edeceğim, iyi çalışmalar ...

    YanıtlaSil
  7. Güzel tarifler. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Teşekkürler yorumunuz ve ilginiz için :)

      Sil
  8. Hoş geldiniz :) Hemen ziyaret ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Hoş geldiniz. Teşekkür ediyorum takibiniz için. Ben de sizi takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Bir bakalım kimler varmıs :)

    YanıtlaSil
  11. Hoş geldiniz :) Hemen uğruyorum bloğunuza :)

    YanıtlaSil
  12. İbrahim bey çok teşekkür ediyorum :) çok güzel bir süpriz oldu benim için. İlk defa yazım farklı bir blogda paylaşılıyor. Bunu unutmayacağım. tekrar çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Yılbaşı gününde tatlı tariflerine göz atmak iyi oldu, teşekkürler..

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem