14 Ocak 2019 Pazartesi

Bölüm 6: Bloglarda Ne Var Ne Yok?




Merhaba arkadaşlar. Serimizin altıncısı ile karşınızdayım. Bundan sonra oluşturduğum listeleri pazartesi, çarşamba ve cuma günleri paylaşmayı planlıyorum. Haftada üç liste yeter sanırım. Şimdi yazılara geçelim: 


Cem Kazan, yazısında "Asıl mesele kitap yazmak ve bastırmak mı?" sorusunu sormuş ve bu sorunun cevabını aramaya çalışmış. İşte linki:

https://yasamdanyazilar.blogspot.com/2019/01/asil-mesele-kitap-yazmak-ve-bastirmak-mi.html


Okumaya Gel, bizlere ToonDoo sitesi üzerinden karikatür oluşturmayı anlatmış. Özellikle eğitimde kavram öğretiminde verimli bir şekilde kullanılabileceğini düşünüyorum. Linkini bırakıyorum:

https://okumayagel.blogspot.com/2019/01/toondoo-ile-karikatur-olusturma.html



Rehitu, bizlere Hayati İnanç'ı kısaca tanıtmış. Okumadıysanız işte linki:

https://www.rehitu.com/2019/01/yeni-kesfettigim-bir-adam-hayati-inanc.html



Kitaplara Kaçanlar, okudukları arasından 2018 yılının ilk on birini seçmiş. İşte linki:

https://kitaplarakacanlar.blogspot.com/2019/01/2018-yilinin-ilk-onbiri-okuduklarim.html



Benim çok sevdiğim ve ilgiyle okuduğum bir seri. Okumanızı kesinlikle tavsiye ediyorum. Edebiyatçılar hakkında ilginç bilgiler öğreniyoruz. Dert Anası'ndan Edebiyatçıların Bilinmeyen Yönleri-4, linkini bırakıyorum:

https://www.dertlidostum.com/2019/01/edebiyatclarn-bilinmeyen-yonleri-4.html



En Nefis Tariflerim, top kek tarifi vermiş. Hadi gidip bir bakalım:

https://www.ennefistariflerim.com/2019/01/top-kek-tarifi-top-kek-nasil-yapilir.html



Beyda'nın Kitaplığı, Deeptone ile ilham verici, keyifli bir röportaj yapmış. Herkesin hayatına uyarlayabileceği güzel önerilerde bulunmuş Deeptone. Okumadıysanız kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. İşte linki:

https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2019/01/deeptone-roportaj.html



Ülkemizde güzel şeyler de oluyor. Erhan Çakırlar'ın yazısını okumak için linki aşağıya bırakıyorum:

https://isbufikirbu.blogspot.com/2019/01/temizlik-iscilerinin-actigi-kutuphane-giderek-buyuyor.html



Bluras, kendine has tarzıyla Türk sinema sektörünü ele almış. Okumak için buyrun:

https://blurass.blogspot.com/2019/01/haftasonusinema-turk-sinema-piyasas.html

Listemiz bu güzel yazılardan oluşuyor. İlginiz için şimdiden teşekkür ediyorum. Sevgiler ve saygılar. Herkese iyi çalışmalar :) 







34 yorum:

  1. Desteğiniz ve duyuru/paylaşımlarınız için teşekkürler İbrahim bey.

    YanıtlaSil
  2. Organik-imece blogger dayanışması..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel benzetme :) Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  3. Yine bir blog tanıtım yazısı ve benim yazımda eklenmişş :)) çok teşekkür ederim önerdiğiniz için okurken görmek mutlu ediyorr, diğer blog arkadaşlarimi da ilk fırsatta ziyaret edeceğim zaten. Böyle güzel öneriler ve paylaşımlar için teşekkürler :)) emeğinize sağlıkkk...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim İbrahim Bey. Bu yazı serisini beğenmenize gerçekten çok seviniyorum. Aklınıza gelen sanatçılar olursa söyleyin sonraki bölümlerde onları da yazalım. Bu arada arkadaşların yazılanı da bir dolaşayım. Deep'in röportajını merak ettim özellikle. Gidiyorum okumaya hemen.:) Teşekkürler bilgi verdiğiniz için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim. Aklıma geldikçe söylerim :)

      Sil
  5. Bu sefer hepsi tanıdık ve gerçekten güzel yazılardı, paylaşım için teşekkür ederim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  6. Bu, sana özel, özgün bir çalışma oldu artık. Merakla bekliyoruz yeni yazılarınızı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar arası dayanışma çok önemli. İnşallah devamı gelecek. Teşekkürler :)

      Sil
  7. Çoğunu beğeniyle okumuştum. Okumadıklarıma da uğradım. Çok teşekkürler İbrahim. Selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgin için çok teşekkürler :) Sevgiler, saygılar :)

      Sil
  8. Bloglarda Ne Var Ne Yok serinizi beğenerek takip ediyorum. Bu yazınızda yer almak beni çok mutlu etti.. Her zaman tariflerimle sevgili okuyucularımı bekliyor olacağım. Çok teşekkür ederim..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim. Başarılar :)

      Sil
  9. Güzel bir çalışma elinize emeğinize sağlık. Blogdan al haberi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog haber merkezi gibi oldu aslında :) Teşekkürler :)

      Sil
  10. harika olmuş. Blogların okunabilirliği açısından güzel bir uygulama ah bir de ben yetişebilsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil geldi öğretmenim, bol bol okursunuz :) Teşekkürler :)

      Sil
  11. Çok teşekkürler kardeşim listende bana da yer verdiğin için. Bu seri çok güzel. Umarım uzun süre devam eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim kardeşim, inşallah devamı gelecek :)

      Sil
  12. İbrahim Bey çok teşekkürler. Deep ile gerçekten güzel ve keyifli bir röportaj oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, keyifle okudum. Tebrik ediyorum sizi ve Deep'i :) Rica ederim, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Çok güzel bir çalışma olmuş İbrahim Bey, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Ugrayip okuyacagim deeptone röportajini özellikle merak ettim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel röportajdı. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  15. Yoğunluğumdan dolayı yeni okuyabiliyorum yazınızı, ellerinize ve emeğinize sağlık. Ayrıca tanıtımda kendi blog yazımı da görmek ayrı bir mutluluk verdi. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve eğlenceli bir analizdi. Tarzınız da çok güzel. Uzun yıllar yazarsınız inşallah :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem