23 Ocak 2019 Çarşamba

Muhteşem Çizimler: Karakalem Jack Sparrow Çizimi-Melek Motcu

Merhaba arkadaşlar. "Muhteşem Çizimler" adlı serimizle ilgili uzun süre içerik paylaşmadım. Bu seride Youtube'da izlediğim güzel çizim videolarını paylaşıyorum. Daha önce VamosART, Marcello Barenghi, SimCey ve Jasmina Susak'ın videolarını sizlerle paylaşmıştım. Bu videolara toplu bir şekilde buradan ulaşabilirsiniz. 

Bugün bu serimizin konuğu çoğumuzun tanıdığı bir isim, bir blogger arkadaşımız: Melek Motcu. Harika çizimleri var. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. Kendisinden izin aldım; "Kaynak belirterek videolarınızdan birini bloğumda paylaşabilir miyim?" diye; o da sağ olsun onay verdi ve bir videosunu sizlerle paylaşıyorum. Hadi, hep birlikte izleyelim. Bu arada abone olursanız kendisini de mutlu etmiş olursunuz. 



Vakit ayırıp izlediğiniz için çok teşekkürler. Gerçekten emek dolu bir çalışma. Kendisini tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum. 

Görüşlerinizi yazabilirsiniz. Herkese mutlu, huzurlu ve sağlıklı günler...




17 yorum:

  1. Harika çizim gerçekten de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle... Melek Hanım'ın ellerine sağlık. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim İbrahim bey sağolun. Çizim film sahnesinden bir kare. Fotoğraf çözünürlüğü çok iyi olmamasına rağmen bu çizimi yaptım. 35x50 cm boyutlarında bir kağıda çizmiştim. Paylaşmaya değer gördüğünüz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Melek Hanım. İnşallah emeklerinizin karşılığını alırsınız. Tekrar başarılar diliyorum :)

      Sil
    2. Melek hanım kanalınıza abone oldum çizimler süper

      Sil
    3. Çözünürlüğü düşük olan fotoğraftan böylesi çıkıyorsa.. Maaşallah!

      Takipteyim

      Teşekkürler, İbrahim Bey

      Sil
    4. Melek Hanım'ın ellerine sağlık :) Teşekkürler Selimhan Bey :)

      Sil
  3. Takipte olduğum çok yönlü bir blogcu teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Her detay düşünülmüş harika bir yetenek, kendisini takipteyim zaten, teşekkür ederim paylaşım için... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar büyük bir emek var tebrik ediyorum 👏🏻👏🏻
    Benim kızımda çizimlere pek meraklı amatör olarak çalışmaları var
    Geçen yıl bir kaç tanesi sergilendi
    Bakalım belki profesyonel olarak da kendisine ait bir sergisine sizleri davet edebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah Seyhan Hanım. Başarılar diliyorum kızınıza. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  6. Cok güzel cizmis eline saglik 😊

    YanıtlaSil
  7. Melek motcu nun cizimi gayet başarılı buldum emek verilmiş sizde paylaşmışsınız. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem