3 Ocak 2019 Perşembe

Bölüm 3: Bloglarda Ne Var Ne Yok?


Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/1437904/

Merhaba arkadaşlar. Serimizin 2.bölümünü dün yayınlamıştım. Bugün ise arayı hiç soğutmadan üçüncüsünü yayınlıyorum. İşte birbirinden güzel ve ilgi çekici yazılar: 


Okumaya Gel, bilişim teknolojileri öğretmeninin görev alanlarını bizlere anlatmış. Linkini bırakıyorum: 



Tigris ile Ayşegül'ün maceraları devam ediyor. Belki okumayanlar vardır. Şuraya bir link bırakalım: 



Beyaz Yakalı, güzel ve samimi bir yazı kaleme almış. Okumayanlar ve tekrar okumak isteyenler için şuraya bir link bırakalım: 



Arif Öztürk, 2018'de okuduğu en iyi 10 kitaba yazısında yer vermiş. Okumadıysanız işte linki: 



Yeşimle Her Telden, "Hedefim Sensin" filminden bahsetmiş. İşte linki: 



Sosyal Medya Cafe, anti seo uygulayan kötü niyetli kişilere karşı bizleri uyarıyor ve bilgilendiriyor. Linkini bırakıyorum: 



Ali Yatarkalkmaz, bloğunun  3. yaşını kutluyor ve yeni yıldaki hedeflerini anlatıyor. Linki aşağıda: 



Mavinin Her Bir Tonu, 2019 hedeflerini anlatmış. Hadi okuyalım: 



Dert Anası'ndan güzel ve ilginç bir yazı. Hemen linkini aşağıya bırakayım: 



Bilgi Kırıntıları, geleceğin popüler mesleklerini yazmış. İşte linki: 



3.bölümümüz de bu kadar. Okumadığınız yazıları okuyup bir de yorum yaparsanız hem beni hem de emek gösterip yazan arkadaşları mutlu edersiniz. Görüşmek üzere...








38 yorum:

  1. Tesekkurler hemen bakayim

    YanıtlaSil
  2. İbrahim Bey neler yapıyor diye bir gideyim dedim. Tam yeni blog yazılarından okumadıklarım var mı diye bakıyordum kiii bizim yazıyı gördüm. :) Çok teşekkür ederim İbrahim Bey. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim Gülhan Hanım :)

      Sil
  3. Bloglar arası köprü vazifesi görüyor bu paylaşımınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oluyor. Teşekkür ederim ziyaretiniz için :)

      Sil
  4. Çok iyi bir uygulama olmuş İbrahim Bey, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Vay vay vay kimler varmış kimlerr 😉
    Ayşegül yine neler yapmış ben bi koşu gidp bakayım 😜😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmenim siz ilerde bence Ayşegül ile yaşadıklarınızı kitaplaştırın :) Çok okunur :)

      Sil
    2. Bu gidişle kitap olacak )))

      Sil
  6. Listede kendimi de görmek çok mutlu etti beni. Bana da yer verdiginiz icin tesekkur ederim.
    Yine muhteşem bloglar keşfettik sayenizde. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Aa bu sürpriz oldu, ne güzel bir sürpriz hemde yazımı önerdiğiniz için teşekkürlerr. Bu arada iki blog sayfası kesfedeceğim sanırım. Paylaşımlarınıza merakla, acaba ilgimi çeken farklı bloglar olacak mı ? Diye giriyorum. Gidip bir incelesem okumadığım yazıları iyi olacak :)) Önerileriniz için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  8. Benim içinde tam bir sürpriz oldu listede kendimi görmek. Bana ve diğer blog yazarlarına bu şekilde destek olduğunuz için çok teşekkür ederim :) Hemen listede önerdiğiniz yazıları ziyarete gidiyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler İbrahim :))

    YanıtlaSil
  10. Seri çok güzel. Bana da yer verdiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Verdiğiniz tüm blogları takipteyim
    Sayenizde bazen yeni bloglar keşfediyorum
    Tavsiyelerinizden bir tanesini okumamıştım hemen gidiyorum
    Teşekkürler İbrahim bey

    YanıtlaSil
  12. uğraşıp derlemeniz ne güzel aslında ben de böyle o hafta okuyup hoşuma giden yazılardan bir derleme yapsam ne güzel olur değil mi :) ah vakit ah kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de güzel olur ama vakit bulamamak en büyük engel. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  13. Yazınız sayesinde gözden kaçırdıklarımızı da okuma şansı buluyoruz. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. Merhaba İbrahim Bey,
    Blog listesi yazınızda Sosyal Medya Kafe'de yazdığım blog yazarları için çok önemli bir konuya link vermenize ayrıca sevindim. Mutlaka tüm blog yazarlarına okumasını tasiye ederim. Böyle anti seo ile karşılaşanlara elimden gelen yardımı yapmaya çalışırım.
    Verdiğiniz linkleri müsait oldukça gezeceğim. Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli bir konuydu. Bloğumda yer vermek istedim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  15. ne kadar güzel yeni bloglar tanıyoruz sayenizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilginiz ve yorumunuz için :)

      Sil
  16. Yeni bloglar tanıyoruz. Teşşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. Yeni öneriler icin tesekkürler 😊

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem