2 Ocak 2019 Çarşamba

Bölüm 2: Bloglarda Ne Var Ne Yok?


Merhaba arkadaşlar. "Bloglarda Ne Var Ne Yok?" serimizin ikinci bölümü ile karşınızdayım. Birincisini yayınlayalı çok oldu. Eğer o bölümü okumadıysanız buradan okuyabilirsiniz. Sözü fazla uzatmadan yazıları paylaşayım. 

Beyda'nın Kitaplığı, güzel bir etkinlikten bahsetmiş. Kitap takası etkinliği... Daha fazlası için link bırakıyorum:



Her Telden Şef, "Yeni Bir Yıl" adlı bir yazı kaleme almış ve bu yazısında güzel bir listeye yer vermiş. Okumak için:



Kitaplara Kaçanlar, harika bir mim yazısı kaleme almış. 2019 için hayallerini ve dileklerini anlatmış. Okuduğum en iyi mim yazılarından birisiydi. Tebrik ediyorum kendisini ve linki bırakıyorum: 



Fatih Pınar, tüm anne ve babalar için güzel ve yararlı bir yazı kaleme almış. İşte linki: 



Yusuf Sezgin, sağlık açısından faydalı bir yazı yazmış. İşte linki: 



Beytullah Poyraz, dünyanın içler acısı halini anlatan çarpıcı bir yazı yazmış. Linkini bırakıyorum: 



Sibel'in Yemekleri, brokoli sevenler için güzel bir tarif vermiş. Hadi okuyalım: 



Göçebe'nin Zihni'nden harika bir yazı. Okumadıysanız tavsiye ediyorum. İşte linki: 


Bölümümüz bu güzel yazılardan oluşuyor. Üçüncü bölümü ise hemen yarın paylaşmayı planlıyorum. Herkese mutlu ve sağlıklı günler...

36 yorum:

  1. Teşekkürler İbrahim Bey!

    Bu yazı dizinizde, bir yazımın daha tekrar listenize girmesi beni mutlu etti.

    Yayınlarınızın devamını ve takipçilerinizin bolluğu için dua etmekteyim :)

    YanıtlaSil
  2. İbrahim Bey teşekkür ederim.Yeni arkadaşları takibe alayım.

    YanıtlaSil
  3. İki bloglarda yeni seckiler varmış ben bir gezeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi gezmeler :) Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  4. İbrahim bey teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Güzel blogları tanıtmanız iyi olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de uğrayacağım inşallah. Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Güzel bir yazıydı. Rica ederim, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bu tanıtımlar çok faydalı oluyor! Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Yeni arkadaşlar tanımak çok güzel. Teşekkür ederim... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  9. pek çoğu tanıdığım ve okuduğum arkadaşlar.. diğerlerini de yazınız vesilesiyle tanımış ve okumuş olacağım. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Tavsiye ettiğiniz çoğu blogu ziyaret ettim. Keyifli bir gezintiydi. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Gözümüzden kaçabiliyor bazen bu güzel yazılar.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Başlığı görünce başka bir şey anlatacaksınız sandım. E güzelmiş; yeni bloglara doğru yelken açmaya vesile olduğunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürprizler güzeldir :) Ben teşekkür ederim ilginiz ve yorumunuz için :)

      Sil
  13. Tanıtımlarınız için teşekkürler :) Yararlı oluyor.

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ediyorum, çok zarifsiniz, kendimi görünce mutlu oldum yeniden :) Bir- iki yazı dışında pek eksiğim yok bu defa, hemen ziyarete gideceğim. Ellerinize emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin zarifliğiniz, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Yine harika bir liste ile karşımızdasın başarılar diliyorum :) blogları ziyarete gidiceğim :) hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kardeşim :) Sana da başarılar :)

      Sil
  16. Bu uygulamayı çok beğendim. Teşekkürler İbrahim Bey.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem