18 Ocak 2019 Cuma

Bölüm 8: Bloglarda Ne Var Ne Yok?















Merhaba arkadaşlar. Haftanın son listesi ile karşınızdayım. Bir sonraki listeyi pazartesi günü paylaşmayı düşünüyorum. Vakit kaybetmeden yazılara geçelim: 


Kız Kardeşler Arasında adlı blogda önemli bir konuya dikkat çekilmiş. Çocuk işçiliği... Linkini bırakıyorum:

https://kizkardeslerarasinda.blogspot.com/2019/01/modern-zamanin-cocuk-iscileri.html



İnsana Davet, alçak gönüllü olma konusunda güzel bir hatırlatma yapmış. İşte linki:

https://insanadavet.blogspot.com/2019/01/alcak-gonullu-olma.html



Ninova Kitaplık'tan güzel bir kitap yorumu. Okumadıysanız işte linki:

https://ninovakitaplik.blogspot.com/2019/01/kabuk-adam-asli-erdogan.html



Deli Kızın Bohçası diyor ki; robottan korkma, insandan kork :) Linkini paylaşıyorum:

https://www.deryasoyguel.com/2019/01/robot-musun-degilsen-kanitla.html



İnsanı düşünmeye sevk eden, ufuk açıcı yazılar yazan Her Telden Şef, yine güzel bir yazı kaleme almış. Hadi okuyalım:

https://herteldensef.blogspot.com/2019/01/kimin-dunyas-bu.html



Kendine has tarzıyla blog alemine damgasını vuran Ephendy'nin adsense pin'i evine ulaşmış ve mutluluğunu bizlerle paylaşmış. Linkini bırakıyorum:

https://www.istanbulefendisi.com/2019/01/adsense-pinim-geldi.html



Deep, güzel bir mim yazısı yazmış. Henüz okumadıysanız linki bırakıyorum:

https://sadevederin.blogspot.com/2019/01/eslestirme-mimi.html



Emre, yeni tanıştığım bir arkadaş. Keçe kullanarak oyuncak yapımından bahsetmiş. İşte linki:

https://ekadero.blogspot.com/2019/01/kece-kullanarak-oyuncak-yapm-eski.html



Diğer bloğumda yazdığım bir yazı. Fırından yeni çıktı; sıcak sıcak :) İşte linki: 

https://egitimantolojisi.blogspot.com/2019/01/egitim-olumlu-davranslar-kazandrma.html





51 yorum:

  1. Emeğine sağlık İbrahim. Bir kısmını okumuştum. Okumadıklarıma da uğramaya çalışacağım. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. Eline saglik hemen ziyaret edelim

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler İbrahim bey emre hariç diğer yazıların hepsini okudum muhtemelen hepsinde yorumum da vardır saygılar

    YanıtlaSil
  4. Bakmadıklarım varmış ziyaret etmeye vesile oldunuz...Bize de yer verdiğiniz için teşekkür ederim, fikrinize sağlık... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Bu yazınızda bize de yer verdiğiniz için çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni güncel bloglar eklemiş oldum blog listeme eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler paylaşıminiz için arkadaslari gezmek lazim:))

    YanıtlaSil
  8. Diğer bloğunuzu da beğendim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Özellikle Derya Hanım'ın yazısını çok beğendim. Şimdi onun bloğundan geliyorum. Evet, bloglarda bir yorum yapacağız diye robot olmadığımızı ispatlamak çok tuhaf. :) Diğer arkadaşları da dolaşacağım şimdi. Teşekkürler yine güzel yazılardan haberdar ettiniz bizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim o yazıyı. Teşekkürler Gülhan Hanım :)

      Sil
  10. Okumadığım yazılara bakacağım.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Komşu siteler çoğalacak desenize :) Herkesin eline kalemine sağlık .Başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibiniz için teşekkürler. Ben de size uğruyorum birazdan :)

      Sil
  12. Hepsini ziyeret edeceğim inşallah. Teşekkürler İbrahim bey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim Ayşe hanım :)

      Sil
  13. Okumadiklarima ugrayacagim benim yazimi paylastiginiz icin de tesekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  14. emre bilmiyooom diğerleri bizim aile işteğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Deep, biz bir aileyiz. Teşekkürler :)

      Sil
  15. İbrahim bey çok teşekkür ederim. listenizde kendi değersiz bloguma rastlayınca mutlu oldum.. Deep'in de dediği gibi biz bir aile gibiyiz.. :) kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, sizin bloğunuz çok değerli. Severek takip ediyorum. Evet, biz bir aileyiz. Teşekkürler :)

      Sil
  16. ellerinize saglik, hatirlatmalar icin tesekkurlerr

    YanıtlaSil
  17. Beğenerek takip ettiğim bloglar

    YanıtlaSil
  18. Beğenerek okuduğum bloglar. Bu bloglar arasında yer almak isterim.
    http://devyemekevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeler devam edecek. İnceleyeceğim bloğunuzu. Teşekkürler :)

      Sil
  19. Bakamadığım arkadaşlar varmış. Emeğine sağlık ❤❤

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel bir dayanışma örneği. Kutlarım sizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :)

      Sil
  21. Bloglarda ne var ne yok listeleriniz sayesinde yeni yazıları okuma şansımız oluyor. Teşekkürler İbrahim Bey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, rica ederim, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  22. Çok teşekkür ediyorum ben de, çok naif anmalar bunlar.. :)
    Ben de okumadıklarımı ziyarete gidiyorum hemen, sevgilerimle.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler ve saygılar benden. Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  23. Tek tek araştırmışsınız.Gerçekten de hoş yazılar hepsi. Özellikle çocuk işçiler ve mütevazilikle ilgili olanları çok beğendim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel bir derleme olmuş.

    YanıtlaSil
  25. Kendi bloğumuda görmek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ilerleyen derlemelerde olabilir. Teşekkürler :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem