23 Ocak 2019 Çarşamba

Bölüm 10: Bloglarda Ne Var Ne Yok?

Foto Kaynak: https://images.unsplash.com/photo

Merhaba arkadaşlar. Geçen paylaşımda bir blogger arkadaşımın da söylediği gibi "blog gazetesi" tadında paylaşımlara devam ediyoruz. Serimizin bu listesinde bakalım hangi yazılar varmış? Herkese iyi okumalar...


Furkan Yetek, Mimar Sinan ile ilgili güzel bir anekdotu anlatmış. Okumadıysanız okumanızı tavsiye ederim:

http://insanadavet.blogspot.com/2019/01/mimar-sinan.html



Özlem Kutlu, blog yazarlığının hakkını veren arkadaşlarımızdan. Her gün kısa da olsa yazıyor, bloğunu yalnız bırakmıyor. Yazısını okumak isterseniz işte linki:

https://yinebirgunbizboyle.blogspot.com/2019/01/23-huzunlu.html



Yasin Kalem, sitesinde arıcılık ile ilgili önemli bilgiler veriyor. Bugünkü yazısını okumak isterseniz buyrun:

http://www.ariveyasam.com/2019/01/ar-havas.html



Arif Öztürk'ün yeni serisi çok güzel. Faydalı bilgiler veriyor bizlere. Okumak isterseniz linkini bırakıyorum:

https://arifozturkk.blogspot.com/2019/01/7gun7bilgi-3.html



Çeyrek Piyanist'in düşündürücü sorularını cevaplamak isterseniz linkini sizlerle paylaşayım:

https://ceyrekpiyanist.blogspot.com/2019/01/dusundurucu-sorular-2.html



Ajanda kullanmak bence önemli. Günlük yaşamımızdaki düzeni ve disiplini sağlamamız açısından önem arz ediyor. Beyda Hanım da ajanda konusunu ele almış:

https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2019/01/cocugunuza-ajanda-alskanlg-kazandrmak.html



İnsanın yüzünden karakter tanımlanabilir mi? Cevabını merak ediyorsanız Bilgi Kırıntıları'na uğrayabilirsiniz:

https://engincilekci.blogspot.com/2019/01/yuze-bakan-adam-ahmet-akca.html



Yaşama Dair, ilgi çekici bir konuyu ele almış. Linkini bırakıyorum:

https://yasamadairar.blogspot.com/2019/01/dunya-donme-hareketini-durdurursa-ne-olur.html

Listemiz bu güzel yazılardan oluşuyor. Bir sonraki listede görüşmek üzere...

NOT: Son günlerde birçok yeni blog ile tanıştım. İlerleyen günlerde de yeni tanıştığım arkadaşlarımızın bloglarını inceleyeceğim. Lütfen takipte kalın :) 

43 yorum:

  1. Bloglarda ne var ne yok sizin sayenizde öğreniyoruz artık 🙏 tavsiyeleriniz üzere yeni bloglar tanımış oluyoruz teşekkür ederiz İbrahim bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) Rica ederim, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bir kaç arkadaşı takip etmiyorum onlarında takibe alacağım

    YanıtlaSil
  3. Bu paylaşımda fire vermedim :) Hepsini okumuştum ve yorumladım çok güzel yazılar... Bana da burada yer verdiğiniz için teşekkür ederim, gazeteyi okuduk, yenisini bekliyoruz...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel Furkan Bey. Dikkat ettiğim kadarıyla siz zaten iyi okuyucusunuz. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Blogger arkadaşlarımıza ve size iyi çalışmalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de size iyi çalışmalar diliyorum :)

      Sil
  5. O kaçırdığımız yeni yazılar varmış. Teşekkürler İbrahim Bey.

    YanıtlaSil
  6. Ooo ilerleme var bende, eskiden bu listede bir iki yazıyı okumuş olurdum, şimdi yarısını okumuşum. Hedefimiz tabi ki Furkan bey gibi hepsini okumuş olmak:) Bu arada hiç aylak durmadığını da itiraf etmeliyim, teşekkürler bu çalışma için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerlemenize sevindim, sizden daha yüksek performans bekliyorum :) Aylak da olsak bir şeyler yapmaya çalışıyoruz :) Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  7. Blog gazetesi, iyi fikir :)) Bir çok paylaşımdan haberdar olsam da kaçırdıklarım da oluyor.Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, iyi fikir kulağa hoş geliyor ama tabir bana ait değil. Çok teşekkür ederim ziyaretiniz için :)

      Sil
  8. 8 de 5 takip etmişim iyi istatistik ama :) Teşekkürler bloglar bilgi yuvası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bence de iyi istatistik. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz için :)

      Sil
  9. Çokkkkk teşekkürler İbrahim 😀🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, rica ederim :) Teşekkürler ziyaretin için :)

      Sil
  10. Teşekkürler İbrahim bey bloğuma yer vermişsiniz bir yazı hariç kendiminki de dahil olmak üzere okudum hepsini ekdiğimi tamamlamaya gidiyorum saygılar

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten de "blog gazetesi" benzetmesi tam olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de güzel. İlginiz ve yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  12. Blogumun yazınızda yer almasına çok mutlu oldum İbrahim bey çok teşekkür ediyorum :) Hemen diğer paylaştığınız bloglara da uğrayacağım. :)

    YanıtlaSil
  13. Bir iki ugramadigim yazi var ugrayacagim onlara da 😊

    YanıtlaSil
  14. Bir iki ugramadigim yazi var ugrayacagim onlara da 😊

    YanıtlaSil
  15. Blog gazetesi'nde bugün yine güzel paylaşımlar var, teşekkürler İbrahim Bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim ziyaretiniz için :)

      Sil
  16. Listedeki bloglara uğrayacağım. Listede kendimi de gördüğüm için sevindim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinizi sevdim. Takip edeceğim. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Güzel liste olmuş. Bana da yer verdiğiniz için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Ellerinize sağlık, her daim okumaktan keyif aldığım bir liste bu, yeni keşifleri tabi ki bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Yeni listeler inşallah gelecek :)

      Sil
  19. paylaşmak,tanıtmak güzeldir,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  20. çok güzel iş çıkarıyorsunuz sayın hocam. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem