30 Ocak 2019 Çarşamba

Mim: 2019 Yılı Hedeflerim-2

Foto Kaynak: kucukhayatlar.com

Merhaba arkadaşlar. Bugün bir mim yazısı ile karşınızdayım. Bu yazımda sizlere 2019 yılı hedeflerimi anlatmak istiyorum. Aslında bu mimi daha önce yapmıştım. O yazıma buradan ulaşabilirsiniz. 

Değerli blogger arkadaşım Nevruz Bağcı'nın ricasıyla bu mimi ikinci defa yapıyorum. Kendisine teşekkür ediyorum. Nevruz Bağcı'nın yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 

Bu mim yazısında sizlere bloglarımla ilgili hedeflerimi anlatmak istiyorum. 

Ocak ayı geride kaldı. Ne de çabuk geçti değil mi? Kaldı geriye 11 ay. Bu 11 aylık süreçte bu bloğumda daha çok yazı yazmayı hedefliyorum. Yukarıda gördüğünüz mevcut kategorilere ek olarak yeni kategoriler eklemeyi düşünüyorum. 

Beni tanıyanlar bilir; başka bir bloğum daha var. O bloğumun adı da Eğitim Antolojisi. Merak ettiyseniz buradan ulaşabilirsiniz. Bu bloğumu çok ihmal ettim ve kalan bu 11 aylık süreçte gerekli ilgiyi göstermeyi hedefliyorum. Bu bloğumda adından anlaşılacağı üzere eğitim-öğretime dair yazılar yazıyorum. Öğretim Yöntem ve Teknikleri, Rehberlik ve Özel Eğitim, Program Geliştirme ve eğitim bilimlerine dair birçok yazı yazmak hedeflerim arasında. 

Kalan 11 aylık süreçte tür ayırt etmeksizin olabildiğince çok kitap okumayı hedefliyorum. Kitap okumanın yanı sıra alanımda kendimi geliştirmek için sayısız akademik makale okumak da hedeflerim arasında. 

Evet, değerli dostlar, zaman su gibi akıp geçiyor. Ocak ayı geride kaldı ve geriye 11 ay kaldı. Bu kalan 11 ayda ve ömrümüzün her anında sağlık, huzur ve mutluluk bizimle olsun. Yazımın görselinde gördüğünüz her şey bizimle olsun. Hoşça kalın. 

Bu yazıyı okuyup da bu mimi yapmayan herkesi mime davet ediyorum. 


















16 yorum:

  1. Bol yazılı bol okumalı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çok teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  2. Hedeflediklerinizi yapabilirsiniz inşaallah...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam, inşaallah. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  3. Tüm hayalleriniz gerçek olsun

    YanıtlaSil
  4. inşallah hedeflerinizi daha iyi bir şekilde gerçekleştirirsiniz 😊 ❤️

    YanıtlaSil
  5. amin inşallah sağlıklı ve hedeflerimize yaklaştığımız bir 11 ay olsun

    YanıtlaSil
  6. Umarım hedeflerinize ulaşırsınız Barış Bey, iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler, teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  7. 2019 umarım istediğiniz gibi bir yıl geçirmeniz vesile olur :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel hedefler, umarım motivasyonunuzu hiç kaybetmez ve hepsine ulaşırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem