20 Ocak 2019 Pazar

İngiltere Premier Lig'de 23.Haftanın Sonuçları


İngiltere Premier Lig'in 23. haftası muhteşem ve heyecanlı maçlara sahne oldu. İsterseniz sonuçlara bir göz atalım: 

Sonuçlara geçmeden önce 22. haftanın sonuçlarına buradan ulaşabilirsiniz. 

Haftanın Maçında Arsenal Kazandı

23. haftanın en önemli maçında Arsenal galip geldi. Londra derbisinde Arsenal sahasında ağırladığı Chelsea'yi 2-0 mağlup ederek Şampiyonlar Ligi'ne katılma yolunda kritik bir galibiyet aldı. 

Anfield Road'da Gol Düellosu 

Haftanın en gollü iki maçından biri olan Liverpool-Crystal Palace maçında galip gelen taraf Liverpool oldu. Liverpool rakibini 4-3 mağlup etti ve puanını 60'a yükselterek liderliğini sürdürdü. 

ManU'nun Görkemli Yürüyüşü Sürüyor 

Manchester United'ın, yeni menajeri Solskjaer ile görkemli yürüyüşü sürüyor. ManU sahasında Brighton'ı 2-1 mağlup ederek yeni menajeriyle çıktığı -kupa maçını da sayarsak- 7. maçını da kazandı. Manchester United bu galibiyetle puanını 44'e ykseltti ve Şampiyonlar Ligi'ne katılma yolunda umudunu artırdı. 

City Yarışa Tutunmaya Devam Ediyor

Manchester City, şampiyonluk yarışına tutunmaya devam ediyor. Guardiola'nın öğrencileri deplasmanda Huddersfield'ı 3-0 yenerek lider Liverpool'u takibini sürdürdü. 

Tottenham Son Dakikada Güldü 

Küme düşmeme mücadelesi veren Fulham'a konuk olan Tottenham zorlandığı maçta 3 puanı son dakika golüyle aldı. Tottenham, Fulham'ı 2-1 mağlup ederek zirve takibini sürdürdü. Tottenham'a galibiyet getiren gol 90+3'te geldi. Fulham'da Ryan Babel 56 dakika sahada kaldı. 

Premier Lig'de İlk 6 Sıra

1) Liverpool                 60 p
2) Manchester City      56 p
3) Tottenham               51 p
4) Chelsea                   47 p
5) Arsenal                    44 p
6) Manchester United  44 p

İngiltere Premier Lig'de 23. haftanın öne çıkan sonuçlarını yazdım. Siz de görüşlerinizi yazabilirsiniz.  

9 yorum:

  1. Hayal kırıklığım chelsee oldu..M.United devam eder mi daha merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ediyorum ManU'yu... Teşekkürler :)

      Sil
  2. Favorim her zaman M.United

    YanıtlaSil
  3. yabancı takımların maçlarını takip etmiyorum :)
    burada yazılanlar bana biraz yabancı kalıyor.
    doğal olarak yorumumda bu satırlardan öteye gidemiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canınız sağ olsun. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Hobi olarak eskiden 1 liraya kupon yapardım Engin Bey ama lise son sınıfta kaldı artık :) Şimdi sadece takip ediyorum :) Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
    2. ben teşekkür ederim kolay gelsin.

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem