13 Mart 2019 Çarşamba

Bölüm 22: Bloglarda Ne Var Ne Yok?

Foto Kaynak: https://www.pexels.com/photo/person-using-typewriter-1262972/

Merhaba değerli arkadaşlarım. Yeni bir listeyle karşınızdayım. Zamanım elverdiğince blogları gezmeye çalışıyorum, ancak vakit darlığından dolayı her bloğu da gezemiyorum. O nedenle anlayışınıza sığınıyorum. 

Önceki listeye bakmadıysanız BURADAN bakabilirsiniz.


Blog yazılarına geçmeden önce arkadaşlarımızın yaptığı forum çalışmasını hatırlatmak istiyorum. Biliyorsunuz ki Google Plus 2 Nisan'da kapanıyor. Bu nedenle arkadaşlarımız da yazdığımız yazıların geniş kitlelere ulaşabilmesi ve bloglar arasındaki etkileşimi ve dayanışmayı artırabilmek amacıyla forum çalışması yaptılar. Henüz üye olmadıysanız paylaşacağım link üzerinden foruma göz atabilir ve üye olabilirsiniz. İşte link:

http://blogforum.10tl.net/index.php




Yıldız arkadaşımız Erhan Çakırlar'ın başlatmış olduğu "2080 yılına mektup" etkinliğiyle ilgili yazısını değişik bir formatta yazmak istediğini anlatmış. Linkini bırakıyorum:

https://gunesebakarken.blogspot.com/2019/03/2080-yilinacocuguma-mektup.html




Bildiğiniz gibi ülkemizde plastik poşet kullanımı bu sene kısıtlandı ve plastik poşetler 25 kuruş ücret karşılığında satılmaya başlandı. Bana göre çok doğru bir karar ancak biraz geç kaldık gibi geliyor bana. Çünkü Avrupa'da bu uygulama yıllardır var. Plastik poşetlerin doğaya zararı gerçekten çok büyük. Neyse, yazıya gelelim. Derya Soygül, bloğunda kumaş alışveriş çantalarından bahsetmiş. Buyrun okuyalım:

https://www.deryasoyguel.com/2019/03/plastik-yerine-kumas-alisveris-poseti-kullanin-iste-benimkiler.html




Manevi çöküş mü yaşıyoruz? Artık birbirimize hoşgörü göstermiyor muyuz? Toplumun en küçük yapı taşı ve sağlam köklerini oluşturan aile kurumu giderek bozuluyor mu? Eğitim sistemimiz çöküş içerisinde mi?
Neyse soruları fazla uzatmayıp linki paylaşıyorum. Rehitu'dan hepimizi düşünmeye sevk eden yazı:

https://www.rehitu.com/2019/03/cokuyoruz.html




Kıraatane, İstiklal Marşı'mızın muhteşem dizelerini paylaşmış. Linkini bırakıyorum:

https://kiraatane.blogspot.com/2019/03/98.html



Sade kahve içmenin ne de çok faydası varmış, okudum ve bilgi sahibi oldum. Renkli Blog Sayfam yazmış. Eğer sizler de okumadıysanız buyrun:

https://www.renkliblogsayfam.site/sade-kahve-icmenin-faydalari-nelerdir-kahvenin-faydalari/



Bu canım dünyanın orta yerinde
Hayvanlar kadar bağlanamamışız birbirimize

Biraz da şiir okuyalım. Kitaplara Kaçanlar, Bedri Rahmi Eyüboğlu'nun şiirini bizlerle paylaşmış:

https://kitaplarakacanlar.blogspot.com/2019/03/arkadas-dokumu-bedri-rahmi-eyuboglu.html


"Bloglarda Ne Var Ne Yok?" adlı serimizin 22. bölümü bu güzel yazılardan oluşuyor. Bir başka listemizde görüşmek üzere. Herkese iyi çalışmalar...



48 yorum:

  1. Kendimi burada görmek ne kadar güzel 😍 çok naziksiniz çok teşekkür ediyorum İbrahim bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin nazikliğiniz, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim İbrahim bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Engin bey ziyaretiniz için :)

      Sil
  3. Ne güzel bir liste. İçinde ben olunca daha da mı güzel olmuş ne :))

    Çok teşekkür ederiz İbrahim. Ziyaretlere başlayacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen olunca daha güzel oluyor sanki :)) Ben teşekkür ederim kardeşim :)

      Sil
  4. Bu listelerde ara ara yer almaktan ziyadesiyle memnun oluyorum İbrahim bey. Bu sayede blogumuzun ziyaret trafigine de hareketlilik geliyor. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim. Bu arada şiir çok güzeldi :)

      Sil
  5. Blogforum hayırlı olsun diyorum dostlarımızı burada görmekten mutluluk duyarız. Burası Bloggerler için harika bir ortam, yer verdiğiniz için teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hayırlı olsun diyorum. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz için :)

      Sil
  6. Harika bir liste olmuş "blogforum" yer vermiş olduğunuz için ayrıca teşekkür ederim eline sağlık iyi günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. Blog yazılarına ek olarak forum tanıtımı da güzel olmuş. Foruma üye oldum da tanıma ve alışma aşamasındayım şu an. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Tanıtım için teşekkürler.

    Foruma dün sabah üye olmayı denedim ancak son aşamadaki tuş çalışmıyordu sanki; bir türlü nihayete ulaşmadı. Tekrar deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sorunu çözebilmişsinizdir. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz için :)

      Sil
  9. Evet blog yazarlarını çeşitli platformlarda buluşturmak istiyoruz. Alternatif bilgi paylaşım alanları da olmalı. Mesela dün facebook kullanılamadı, böyle durumlarda forum iyi bir alternatif teşekkürler yine güzel bir liste paylaşmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir alternatif emeği geçen herkese teşekkürler :)

      Sil
  10. yine bir derleme güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Derleme için çok teşekkürler İbrahim Bey, yine çok güzel bir liste olmuş. Facebookdan sürekli spamlandığım için sizi çok fazla takip edemiyorum. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim size de iyi çalışmalar :)

      Sil
  12. Teşekkürler liste icin

    YanıtlaSil
  13. Çok özverili bir çalışma. Sizi kutluyorum...

    YanıtlaSil
  14. Çoğunu okumuştum arkadaşların yazılarının. Okumadıklarıma hemen bakayım. Teşekkürler İbrahim Bey. :)

    YanıtlaSil
  15. Tebrikler çok başarılı bir çalışma.Foruma üye olmaya çalıştım olmadı. Galiba bir yerde eksik bir işlem yaptım sanırım. Yarın tekrar deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için :)

      Sil
  16. Ne zamandır takipte edemiyorum :/ birkaç arkadaşa bakayımm :) Teşekkürlerr...

    YanıtlaSil
  17. Takip ettiğimiz bloglar teşekkürler İbrahim Bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz için ben teşekkür ederim Yusuf Bey :)

      Sil
  18. Bu aralar biraz uzak kaldım buralardan. Hemen bakıyorum bloglara...

    YanıtlaSil
  19. okul dolayısıyla uzak kaldığım, gözden kaçırdığım yazıları bu listeden bulup okuyorum. çok güzel bir uygulama aslında bu :) teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, okul hayatınızda başarılar dilerim :)

      Sil
  20. güzel liste emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  21. Cok severek kullandigim cantalarimdan bahsettiginiz icin tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
  22. Blogları tanımanız çok güzel sayenizde bizlerde yeni bloglara tanışıyor ve takibe aliyoruz

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem