26 Mart 2019 Salı

Blog Yazarlarını Tanıma Mimi

Foto Kaynak: https://www.pexels.com/photo/person-typing-on-typewriter-958164/

Merhaba arkadaşlar. Bir mim yazısı ile karşınızdayım. "Blog Yazarlarını Tanıma Mimi" yazısını yazmama vesile olan Sezer Şenkan'a ve Ersin Bey'e teşekkürlerimi iletiyorum. Kusura bakmayın geç oldu biraz. Bir yandan günlük hayatın koşuşturması diğer yandan aylaklığım -ne de olsa ismim aylak editör- bu yazıyı geç yazmama neden oldu. Neyse... Lafı fazla uzatmayayım. 

Sezer Şenkan'ın yazısını buradan Ersin Bey'in yazısını da buradan okuyabilirsiniz.

Mim yazıma hemen başlıyorum:

Nerelisiniz?

Kısa ve net: Ankaralıyım.

Burcunuz

Burç işleriyle pek ilgim yok. Anlamam bu işlerden. Ama başak burcu olduğumu da sözlerime ekleyeyim.

Bloglarda en çok ilginizi çeken şeyler 

Tasarımı güzel bloglar ilgimi çekiyor. Tabi bir de özgün yazılar... İnsanı okumaya, düşünmeye, öğrenmeye ve araştırmaya sevk eden, insanın ufkunu açan yazılar okumayı çok seviyorum.


En sevdiğiniz mevsim 

Her mevsimin kendine özgü güzellikleri var. Ama en çok sonbaharı seviyorum sanki. Yaz çok sıcak, kış ise çok soğuk geçiyor Ankara'da. En iyisi sonbahar bence :)

Yabancı diliniz

Eğitim sistemiyle ilgili en çok şikayetçi olduğum konulardan birisi yabancı dil öğretimi. Yıllardır okullarda İngilizce dersi gördük ancak kayda değer bir ilerleme sağlayamadık maalesef. Benim eksikliğimden de kaynaklanan bir durum olabilir bu. Ama şunu söylemeliyim ki okullarımızda yabancı dil öğretimi maalesef yetersiz. Ben de az çok İngilizce biliyorum. Tabi ileri seviyede değil. Keşke ileri seviyede olsaydı. Ama hayatımın bundan sonraki bölümünde hedeflerimden birisi İngilizcemi ilerletmek olacak.

Boş zamanlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?

Boş zamanlarımda en büyük keyfim ilgimi çeken blog yazılarını okumak. Tablet bilgisayar üzerinden okuması gerçekten çok keyifli. Kitap okumayı da severim. Ayrıca fırsat buldukça futbol menajerlik oyunları da oynuyorum.

En son okuduğum kitap

Yaşar Kemal'in "Ağrıdağı Efsanesi" adlı eserini okumuştum. Yakın zamanda bu kitap ile ilgili bloğumda tanıtım yazısı da yazmayı düşünüyorum.

Hayatınızda pişman olduğunuz şeyler 

Klasik bir ifadeyle üç kuruşluk insanlara beş kuruşluk değer vermek. İki kuruş zarara giriyor insan :)

Tuttuğunuz takım 

Gözümüzün nuru, adanmış hayatların umudu şanlı Galatasaray ve şehrimizin takımı Ankaragücü :)

Çantanızdan eksik etmediğiniz şeylerden bazıları 

Kısa ve net: Yanımda çanta taşımıyorum ki :) Bir yere gittiğimde eğer işim olursa laptop çantası götürürüm o kadar :)

En sevdiğiniz içecek

Kısa ve net: Çay :) Sıcak sıcak, içtiği zaman insanın dilini hafiften yakacak şöyle :) Ne de güzel olur :)

Ve son olarak bloğunuzdan hiç para kazandınız mı? 

Bloğumda Adsense reklamları var. Ancak cebime hiç para girmiş değil. Olsa dükkan sizin :) Ayrıca uygun bir ücret karşılığında tanıtım yazılarına da hayır demem :)

Keyifli bir mim oldu. Yazarken hiç sıkılmadım. Sıra geldi mimleyeceğim kişilere. Aslında isim olarak kimseyi mimlemeyi düşünmüyorum. Eğer okuyan arkadaşlarımdan hala bu mimi yapmamış olanlar varsa ve bu mim hoşlarına gitmişse o arkadaşlarımı bu mimi yapmaya davet ediyorum. Hepinize mutlu, huzurlu ve sağlıklı günler :)



28 yorum:

  1. Kısa ve net Ankara'lıyım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Hala bu mimi yapmamış olan kaldı mı bilmiyorum. Malum Şubat ayı mim ayı olarak geçti hepimiz için. :) Sizi daha yakından tanımış olduk böylelikle. Çok keyifli bir mim olmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Güzeldi, hayatınızda pişman olduğun şey cevabı da harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin için çok teşekkür ediyorum Duo :)

      Sil
  5. Editörümüzü biraz daha yakından tanımış olduk. Ankara'ya selamlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam. Teşekkürler ziyaret için, selametle :)

      Sil
  6. Bloglar arası köprü kuran Aylak Editörü daha yakından tanıdık, memnun olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz ve ziyaretiniz için :)

      Sil
  7. Keyifli bir mim olmuş:) Okullarda öğretilen ingilizcenin yetersiz olduğu konusunda size katılıyorum. Hatta ingilizce dersleri verimli olmadığı gibi bir de boş ders muamelesi görüyor genellikle :( Hoş artık diğer dersler de pek farklı değil ya, neyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarınızın altına imzamı atarım. Ziyaretiniz için teşekkürler :)

      Sil
  8. Kısa ve net İZMİR’liyim 🙈sizi daha yakından tanımış olduk teşekkürler İbrahim bey

    YanıtlaSil
  9. Kısa ve net süper bir mim olmuş.
    Blogger dostlarımız hakkında daha fazla bilgi sahibi olmayı seviyorum.

    YanıtlaSil
  10. ankarada sonbahar güzel bence de kesinlikle :) ilkbahar sanki yok gibi bişeydi yaz çok sıcak kış ise .ok soğuktu çok ayarsız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da sonbahar başkadır :) Teşekkürler katkınız için :)

      Sil
  11. Üç kuruşluk insanlara beş kuruşluk değer verip iki kuruşluk zarara girmek.. Ancak bu kadar güzel tasvir edilebilirdi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef zarara giriyoruz, teşekkürler yorumunuz ve ziyaretiniz için :)

      Sil
  12. Ankara.. Bir ara uğramak lazım, uzun zaman oldu gitmeyeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz İnci Hanım, teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  13. Keyifli bir mim yazisi olmus 😊

    YanıtlaSil
  14. Üç kuruşluk insana beş kuruşluk değer verip iki kuruş zarara gire gire kaç bin lira kaybediyoruz ? :) Güzel cevaplar olmuş. Başarıl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Başarılı" yazmak istedim lakin klavyem buna izin vermemiş düzelteyim :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem