28 Mart 2019 Perşembe

Bölüm 23: Bloglarda Ne Var Ne Yok?

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/1591056/

Merhaba arkadaşlar. İki haftalık aradan sonra "Bloglarda Ne Var Ne Yok?" serimize devam ediyoruz. 23. bölümün yazılarını sizlerle paylaşıyorum: 


Eskiden herkes birbirine kartpostal gönderirdi. Günümüzde ise teknolojinin ve iletişim araçlarının gelişmesiyle birlikte çoğu insan bu alışkanlığı bıraktı. Ancak blogger arkadaşımız Sakura bu alışkanlığı hala devam ettirenlerden. Yazısının linkini bırakıyorum:

https://sakuramevsimi.blogspot.com/2019/03/kartpostal-nasil-yazilir.html


Kitaplara Kaçanlar bloğunun daha önceki yazılarını da paylaşmıştım bloğumda. Okudum, bunu da paylaşmak istiyorum. İnsanız biz, dert okyanusunda yüzüyoruz, sınanıyoruz. Ama her derdin bir dermanı var, umutlu olalım. Bu yazıyı mutlaka okumalısınız:

https://kitaplarakacanlar.blogspot.com/2019/03/bu-da-gecer-ya-hu.html



Daha çok kadın okuyucularımızı ilgilendiren bir yazı. Bipudra'dan evde doğal peeling yapma yöntemleri. İşte linki:

http://bipudra.com/peeling-nedir-evde-dogal-peeling-nasil-yapilir/


Bazen susarak yaşarız, en güzel şarkının nakaratını. Göçebenin Zihni yazmış, hadi okuyalım:

https://gocebeninzihni.blogspot.com/2019/03/kalk-gidelim.html



Liveintime adlı sitede güzel bir konu var. "Çocuk Eğitimi Nasıl Olmalı?" Linki bırakıyorum:

http://liveintime.site/cocuk-egitimi-nasil-olmali/



Uykuya geçiş hali bu kadar güzel anlatılabilirdi. Bir Tutam Karınca'dan mikro öykü. Linkini bırakıyorum:

http://www.birtutamkarinca.com/2019/03/uyku.html


Serimizin bu bölümü bu güzel yazılardan oluşuyor. Sizler de eğer bu yazıları okumadıysanız okuyup yorum yaparsanız ve takip etmediğiniz arkadaşları takibe alırsanız hem beni hem de onları mutlu etmiş olursunuz. Eğer takip etmiyorsanız beni de takip etmeyi unutmayın :) Herkese mutlu ve huzurlu günler...



38 yorum:

  1. Teşekkür ederiz editör👍🤚

    YanıtlaSil
  2. Güzel listenizde bana yer vermişsiniz İbrahim bey çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Evet, uğramadıklarımıza uğrayalım bakalım bloglarda ne var ne yok...Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. güzel bir liste liveintime site ayrıca favorim ve sizlere de öneriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz ve ziyaretiniz için :)

      Sil
  5. Güzel bir derleme olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Çok tesekkurederim sayın editör blogumuzu burada görmek güzel. Takip etmediğim blog larlada hemen takibe alacağım saygilar

    YanıtlaSil
  7. içimizden söylüyoruz şarkıların en güzelini.. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün sesli de söyler miyiz acaba? Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  8. ne güzel bloglar yine teşekkürler derleme için

    YanıtlaSil
  9. Kitaplara Kaçanlara yer verdiğin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederiz İbrahim Bey bazen unuttuğumuz siteleri bizlere bu yolla hatırlatmış oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  11. benim sekseler yazısıda sanki uyar gibiydi saygı değer editör insan bazen hataya düşer ama şaka şaka eline emeğini sağlık

    YanıtlaSil
  12. Emeklerinize sağlık. İyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler. Bugün bloguma yaptığı yorumda Ece hanımcım size teşekkürlerini iletmiş. Benim yazımın diğer bloggerlar ile buluşmasına vesile olduğunuz için de ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Tavsiyeler icin tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
  15. tavsiyeler için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  16. Bloglarda olup bitenleri aktardığınız yazınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  17. tavsiyeleriniz her zaman değerli. paylaştığınız her blogu tek tek ziyaret ettim. seçimleriniz gerçekten güzel. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve ziyaretiniz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  18. güzel liste,böle tanıtımlar iyi olyo bence..elinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar... Beni blogunuzda paylaşmış olmanız beni çok mutlu etti, çok teşekkür ederim :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem