17 Şubat 2019 Pazar

Bölüm 16: Bloglarda Ne Var Ne Yok?

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/

Merhaba arkadaşlar, yeni bir liste daha hazırladım. 16. bölüm ile karşınızdayım. Vakit kaybetmeden yazıların linkini paylaşıyorum.


Kitaplara Kaçanlar'da güzel bir film incelemesi var. Okumadıysanız mutlaka okumanızı öneririm:

https://kitaplarakacanlar.blogspot.com/2019/02/bir-sey-bulunmadigi-surece-soylu.html




Cam Güzeli, enfes bir yazı kaleme almış. Kendisi aynı benim gibi tek tipleşen şeylerden şikayetçi. Mutlaka okumalısınız. İşte linki:

https://faslibahar.blogspot.com/2019/02/tektiplestiremediklerimizdenmisiniz.html




Ah bu yoksulluk... Ersin Bey yazmış. Linkini bırakıyorum:

https://www.siirlerveguzelsozler.com/2018/11/ah-bu-yoksulluk-bende-senin-cann.html




"İnsan kendisini yönetebilir mi?" sorusuna cevap aramış İnsana Davet. Henüz okumadıysanız buyrun:

https://insanadavet.blogspot.com/2019/02/insan-kendisini-yonetebilir-mi.html




Kitapanayırı, çağımızın hastalıklarından obsesif kompulsif bozukluk hastalığı hakkında güzel bir yazı yazmış. İşte linki:

https://kitapanayiri.com/2019/02/16/okb-obsesif-kompulsif-bozukluk-hastaligi/




Gördüğümde "listede yer vermeliyim" dedim ve sizinle de paylaşıyorum. Okumaya Gel'de çizim ile teknolojinin birleştiği güzel bir photoshop çalışması var:

https://okumayagel.blogspot.com/2019/02/photoshop-calsmalarm-karakalem.html




Kitap Aşığı Kız'dan kitap tavsiyesi var. Buyrun okuyalım:

https://sadeceyagmurr.blogspot.com/2019/02/dostoyevski-karamazov-kardesler.html


Arkadaşlarımızın emek dolu yazılarını sizlerle paylaştım. Sizler de okumadığınız yazıları okur ve yorumlarınızla onları desteklerseniz hem beni hem de onları çok mutlu edersiniz. Bir dahaki listede görüşmek üzere...








39 yorum:

  1. Teşekkürler paylaşım için hala takip etmediğim bloglar varmış aralarında

    YanıtlaSil
  2. Mim ayında bloglarda mimlerden başka bir şey yok diyordum 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo bloglar dolu dolu. Maşallah arkadaşlarımız çok çalışkan. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  3. İbrahim bey teşekkürler. Memnun ettiniz beni. Okumadığım yazılara var. Onlara bakalım o zaman

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımınızdan dolayı çok mutlu oldum teşekkür ederim, diğer arkadaşlardan bakmadığım var, onlarada bakacağım... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Son bloğa bakayım takibe alayım tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederiz İbrahim. Ziyaretlere başlayayım o zaman 👍😊🤚

    YanıtlaSil
  7. Aaa, yine ne var ne yok derken baktım ki bende varmışım :) Ben diyorum iyi bir blog içeriği önericisi işte... Çokk teşekkür ederim.
    Beğenmiş olmana sevindim. Bir gün Cin Ali çiz renklendirme yapayım :)) Şaka bir yana emeğine sağlık. Diğer arkadaşlara bir bakayım, uzun süredir yeni bloglar inceleyemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam çizeceğim Aylin, sen de renklendirirsin :) Teşekkürler ziyaretin için :)

      Sil
  8. Güzel bloglar güzel paylaşımlar, okumaya gel güzel çizimler yapmış teşekkürler İbrahim hocam

    YanıtlaSil
  9. Cok teşekkür ederim listede kendimi gorunce cok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim İbrahim Bey.Paylaşarak çoğalıyoruz :))

    YanıtlaSil
  11. Güzel liste olmuş,psikolojiye dair yazılarımı paylaştığım kendi bloguma da beklerim :)
    https://pskcemengin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, en kısa sürede uğrayacağım :)

      Sil
  12. Çok teşekkürler, bir kaç gündür yoğundum, biraz ziyaret yapayım.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Sevgili blog yazarı, Bloglarda ki konuları seçip bizimle paylaştığın için teşekkür ederim. Ah Bu Yoksulluk konusu gerçekten yaşanmış bir haber ve çok duygusal. Bu paylaşımımızı Blogunuzda değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz İbrahim bey.

    YanıtlaSil
  14. Okumaya Gel'in karakalem çalışmalarını ve tabi portreyi çok beğendim. Arkadaşlarımız birbirinden güzel çalışmalar hazırlıyorlar. Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. 3 ünü okumuştum diğerlerine de ziyarete gittim teşekkürler ibrahim bey.

    YanıtlaSil
  16. Bloglarda yine güzel şeyler varmış. Bazılarını okudum. Okumadıklarıma da birazdan bakacağım sayenizde. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Okumadiklarima bakayim, tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
  18. Blogları kadar yazarlarınında güzel ve iyi bir kişi oldukları kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Ziyaretiniz için teşekkürler :)

      Sil
  19. Fırsat bulduğum takdirde inceleyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. Bloglara yer vermeniz çok güzel özel hissediyor insan kendini🤗

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem