12 Şubat 2019 Salı

Bölüm 15: Bloglarda Ne Var Ne Yok?

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/

Merhaba arkadaşlar. Bugün yeni bir liste ile karşınızdayım. Elimden geldiğince güzel bir liste oluşturmaya gayret ettim. Beğenmeniz ümidiyle yazıları paylaşmak istiyorum.

Blog içeriklerine geçmeden önce henüz yeni açılmış iki blogdan bahsetmek istiyorum: 

Birincisi benim bloğum. Beni yakından takip edenler bilir, Aylak Editör'de her hafta düzenli olarak futbol yazıları yazarım. Bu yazılarımı artık yeni bloğumda yazacağım. Tabii ki bu blogda da futbol yazıları yazacağım ancak eskisi kadar sık olmayacak. Artık yeni adres "Futbol Biyografileri". Peki bu blogda neler olacak? Güncel futbol haberleri ve futbol dünyasına damgasını vurmuş şahsiyetlerin futbol serüvenlerinin anlatıldığı bir blog olacak. Tüm futbolseverleri davet ediyorum. Futbolu sevmeseniz de ziyaret edip takip edebilirsiniz :) Linki bırakıyorum: 

https://futbolbiyografileri.blogspot.com/


İkinci yeni blog ise Dert Anası Gülhan Hanım'ın edebiyatçıların ilginç yönlerine, mitolojik hikayelere, dizi ve kitap tavsiyelerine yer vereceği Bastet'in Mabedi adlı blog. İşte linki: 

https://bastetinmabedi.blogspot.com/


Şimdi iyi bir blog içeriği önericisi olarak yazılara geçmek istiyorum. (İyi bir blog içeriği önericisi unvanı Okumaya Gel bloğunun sahibi Aylin Hanım'a ait. Bundan sonra kendimi tanıtırken bu unvanı kullanacağım :) )



Gezgin Sezer'den oldukça detaylı bir gezi yazısı... Çin kültürünü merak ediyorsanız buyrun yazıyı okuyalım:

https://gezginsezer.blogspot.com/2019/02/sehir-sehir-cin-gezisi-pekin-chengdu.html



Bartutu, Netflix'te yayınlanacak yeni bir projeden bahsetmiş. İşte linki: 

https://bartutu.blogspot.com/2019/02/netflix-dijital-platformunu-daha-cok.html



Mim rüzgarı devam ediyor. Bu kez "Konuşan Fikirler" yazmış. İşte link:

https://www.konusanfikirler.com/2019/02/12/mimlendin/



Daha Mutluyuz adlı blogda güzel bir sosyal proje var. Okumadıysanız linkini paylaşıyorum: 

https://www.dahamutluyuz.com/2019/02/bilge-hayatlar-yasli-bakim-merkezi-ve.html



Liveintime, geniş bir sevgililer günü hediyesi listesi vermiş. Henüz hediye almadıysanız bakabilirsiniz: 

http://liveintime.site/sevgililer-gunu-hediye-onerisi/


Blog siteniz için kitle mi oluşturmak istiyorsunuz? O zaman Gökhan Tekin'in önerilerine kulak verin:

https://bloggokhantekin.com/2019/02/blog-sitem-icin-kitle-olustururken-nelere-dikkat-etmeliyim.html


Bölüm 15, bu güzel yazılardan oluşuyor. Yeni listemizde ve diğer yazılarda görüşmek üzere...


40 yorum:

  1. Yeni bloğunuz hayırlı olsun ilk takipçiniz ben oldum😀
    Yine hepsi birbirinden değerli bloglarla dolu bir liste hazırlamışsınız teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Seyhan Hanım, futbola ilginiz olmamasına rağmen takip etmişsiniz tekrar teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim duyurduğunuz için İbrahim Bey. Ben de size yorum yapmaya geliyordum ki profilinizde yeni bloğunuzu gördüm ve hemen takibe aldım. Yaşasın blog kardeşliği diyelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yaşasın blog kardeşliği :)

      Sil
  3. İbrahim öneriler için çok teşekkür ederim çoğunu okudum Gülhan hanımın da 2. Takipçisiyim sanırım

    YanıtlaSil
  4. Blog listeleri için teşekkür ederim, Bir çoğunu yakından takip ediyorum harika bloglar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ilginiz ve ziyaretiniz için :)

      Sil
  5. Ya İbrahim Bey :)) Açıklamanıza çok güldüm... Bileydim unvan yapacağınızı daha dikkatli bir şey bulurdum. Doğru mu ifade ettim acaba. Neyse bunu unvan yapmanız beni epey gururlandırdııı :) Teşekkürler...

    Bu arada yine unvanınızın hakkını vermişsiniz. Tebriklerr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin, bundan sonra bu içeriği bu unvanla sunacağım, çok tuttum :) Teşekkür ederim ziyaretin için :)

      Sil
  6. Yeni bloğunuz hayırlı olsun futbolu ve yazmayı seven gördüğüm ilk kişisiniz insan her yaşta yeni şeyler öğreniyor işte 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yeni maceraya atıldık, hayırlısı olur inşallah :)

      Sil
  7. Blog içeriği önerici:) güzelmiş ama söylemesi zor gibi, BİÖ diye kodlayalım da akılda kalsın. İçeriklerin çoğunu okumuştum, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adımız BİÖ'ye çıktı :) Duo Diyet ve Rehitu yorumlarınız için çok teşekkürler :)

      Sil
  8. Güzel bir blog gündemi olmuş İbrahim hocam, zaman buldukça gezip okuduğum bloglar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim İbrahim bey. Bana da bu listede yer verdiğiniz için.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir derleme olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. değerli blogger arkadaşların yazılarını ziyaret edelim :)

    YanıtlaSil
  12. Bastedin mabedi iyi bir çalışma işine benziyor.Diğer paylaşımlar da iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özellikle edebiyat yazılarını takip edeceğim. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  13. Sayfanız da sayfama yerverdiğiniz için çok teşekkürederim görünce çok sevindim ve mutlu oldum.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Yeni blogunuz hayırlı olsun bol katılım olur inşaallah...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  15. Futbol bloğuna oğlum bayılacak. Hayırlı olsun. Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  16. Listenizde bana da yer verdiğiniz için ve diğer bloglardaki içerikler hakkında bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Listedeki diğer yazıları da okuyacağım.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederiz İbrahim 👍🤚

    YanıtlaSil
  18. Siz adres gösterdiniz biz de ziyaret edelim o zaman.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Blog Listem