14 Şubat 2019 Perşembe

Sevgililer Gününe Özel Serenad


Merhaba değerli Aylak Editör okuyucuları... Evet, Sevgililer Günü geldi çattı. Nasıl durumlar? Hediyeler alındı mı? Sen ne yaptın diye sorarsanız, stres yok, karın ağrısı yok, ne hediye alacağım diye kara kara düşünmek yok, çünkü sevgilim yok :) Olsaydı ne hediye alırdın diye de sorarsanız, herhalde düdüklü tencere alırdım :) Şaka şaka, o kadar da değil :) Ama buradan şunu söylemek isterim, fazla umutlu olmayın hanımlar. Büyük umutlarla beklediğiniz bu günü mum ışığında lahmacun yiyerek de geçirebilirsiniz ya da hediye olarak "Aşkım sen çok istiyordun sana mutfak robotu aldım." diyen birisini de karşınızda bulabilirsiniz :) Beyler size gelince inşallah fazla strese girmemişsinizdir. Çünkü işin ucunda para verip aldığınız hediyeyi beğenmeyen ve trip atan bir sevgili/eşle karşılaşabilirsiniz. O yüzden fazla kafaya takmamak gerek :) 


Neyse, çok gevezelik yaptım. Beyler sizin için bir önerim var. Sevdiğiniz kadın için serenad yapabilirsiniz :) Güldüğüme bakmayın, ciddiyim. Şimdi bir video paylaşacağım. Ferdi Tayfur'un "Sevdalılar Beni Anlar" diye bir şarkısı vardı. Leyla ile Mecnun dizisini izleyenler paylaşacağım bu videoyu zaten çok iyi biliyorlar. İzlemeyenlere ise kesinlikle izlemelerini tavsiye ederim. Bu dizide "Mecnun" karakterini canlandıran oyuncu Ali Atay bu şarkıyı çok güzel seslendirmişti. İşte romantizm ile komedinin buluştuğu enfes videoyu sizinle paylaşıyorum. Çok değil 3 dakika 43 saniye.

Kaynak: İlahi Sesler youtube kanalı

Tabi kızın evinin önünde serenad yaparken kızın babasının da dışarıya çıkma riskinin bulunduğunu da sözlerime eklemem gerek :) 

Neyse, arkadaşlar yazımı tamamlarken şunları da eklemem gerektiğini düşünüyorum. Katılırsınız katılmazsınız bana göre Sevgililer Günü manevi yanı son derece sınırlı, içi boş bir gündür. Çünkü sevgi sadece bir güne sığdırılamayacak derecede değerli bir duygu, bir kavramdır. Siz siz olun sevginizi sadece bir güne sığdırmayın. Günlük değil ömürlük sevin. Eşinize ya da sevgilinize sık sık "Seni seviyorum" deyin ve bunu ertelemeyin. Çünkü ömür kısa, yarın çok geç olabilir. 

Ve son söz; önemli olan hediye değil, eşinize/sevgilinize olan sevgi ve sadakattir. Siz de görüşlerinizi yazabilirsiniz. Görüşmek üzere.



26 yorum:

  1. Hahaha keyifli bir yazı.
    Ben sevgililer günü demiyorum sevgi günü diyorum.
    Ağaca çiçeğe böceğe her cana olan sevgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir bakış açısı, tebrik ediyorum sizi. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Ne güzel yazmışsınız
    Önemli olan hediye değil bence
    Önemli olan hatırlanarak zaman ayırmaktır
    Ben bu günü de diğer özel günleri de çok önemsiyorum sevgililer gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. Bu yazıdan anladığım, sen iyi bir sevgili olacaksın o şanslı kişiye:) Benim yazımda da belirttiğim gibi "Aşk tesadüfleri sever ve bir gün çat diye kapını çalar. Ümit ve sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu :) Düşünceniz için çok teşekkürler :) Bakalım kapı ne zaman çalacak, kader kısmet artık :)

      Sil
  4. Bilgi sahibi oldum
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. 47 yaşındaki eşim bu sabah 830 da aradı ve kutladı. 22 yıldır olduğu gibi. ve hala ona çiçek almama bayılır. galiba şu hayatta mühim olan sevebileceğin bir insana denk gelmen kıymetli öğretmenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin adınıza çok mutluyum, Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

      Sil
  6. Tek bir güne büyük anlamlar yüklememekten yanayım ben de sayın editörüm😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi oldu bu yorum, yalnız değilmişim :) Teşekkürler :)

      Sil
  7. Sevgi tabi ki bir güne sığmaz. Lakin özel zamanlar, güzel anılar akıllarda kalır Serenad güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz ve izlediğiniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Serenad fikri güzel esimin sesi de güzeldir 😅. Cok büyük hediye istemem ama mutfak esyasi alacak es karsima cikmasin 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinizin sesi güzelse o zaman bir serenad en doğal hakkınız:) E tabi mutfak eşyası pek hoş durmuyor :) Teşekkürler ziyaretiniz için :)

      Sil
  9. Ohhh yaşandı ve bitti.. :) En anlamsız gün benim için. Hiç sevgililer günü kutlamadım samimi söylüyorum. Önceleri sevdiklerimizi sevindirmek için bu günlerin bir fırsat olduğunu düşünürdüm. zaman bana öğretti ki istiyorsan her gün sevgililer günüdür tüm sevdiklerin için... Sevdiklerimize verdiğimiz değeri her fırsatta göstermeliyiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte budur ben de sizin gibi düşünüyorum. Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  10. Bende sizin gibi düşünüyorum. Bu gün anlamsız. Kişinin kendisine ait özel günleri olmalı ve onlar kutlanmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya, aynen öyle. Ziyaretiniz için teşekkürler :)

      Sil
  11. Çok haklısınız İbrahim Bey, bana göre de tamamen içi boş bir gündür. İnsanlar bazen sadece sosyal medyada hava atmak için kutluyor bu günleri Hiç lazım değil. Neyse ki geçti gitti şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, önemli olan o sevgiyi her zaman gösterebilmek. Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  12. Sevginin tek bir biçimi ve tek bir günü yoktur. Ama ahhh ahhh serenad yapan erkek kaldı mı sayın aylak editör!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de haklısınız kalmadı :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  13. böyle o günü , bu günü falan pek itibar etmiyorum. hergün anneler, babalar, kadınlar, sevgililer, şu, bu günüdür zaten.. illa bir güne sıkıştırmak niye? ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız sonuna kadar katılıyorum :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem