19 Nisan 2017 Çarşamba

Üç Boyutlu Kedi Çizimine Hayran Olacaksınız!

Resim yapmak bir yaşam tarzıdır aslında. Tabi yeteneği olanlar için söylüyorum. Aslında yeteneğin yanında çalışmanın, çaba göstermenin ve yılmamanın da önemli olduğunu düşünüyorum. Benim fazla yeteneğim yok ama zaman zaman uğraşıyorum bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Fazla başarılı olamıyorum ama olsun. Yine de güzel bir uğraş. Resim yapma konusunda fazla başarılı olamasam da böyle videoları da izlemeyi çok seviyorum. Bana huzur veriyor ve beni dinlendiriyor böyle çalışmalar. 

Bu içeriğimde SimCey adlı Youtube kanalından bir video paylaşmak istiyorum. Videoyu izlerken şaşkınlıktan ağzınız açık kalacak. İşte karşınızda müthiş bir sanatsal çalışma: Üç boyutlu kedi çizimi...

Videoyu ekranın sağ alt köşesinde bulunan kare simgesine tıklayarak tam ekran olarak izleyebilirsiniz.



2 yorum:

  1. böyle çizim yapanlara azcık özeniyorum güzel bir çalışma teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özeniyorum Engin Bey, yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem