4 Ekim 2018 Perşembe

Beceriksizlik mi, Talihsizlik mi?


Şampiyonlar Ligi'nde ilk maçında İstanbul'da Lokomotiv Moskova'yı 3-0 mağlup eden Galatasaray, ikinci maçında deplasmanda Porto'ya 1-0 mağlup oldu.

Hiç hak etmedik aslında mağlubiyeti. Şampiyonlar Ligi seviyesine yakışır bir futbol oynadık, ancak Şampiyonlar Ligi seviyesine yakışmayan bir gol becerisi eksikliği vardı takımımızda. Çok pozisyon bulduk Sinan Gümüş'le, Nagatomo'yla, Rodrigues'le... Ama bir türlü başaramadık gol atmayı.

Yazık oldu gerçekten. İkinci yarının başında çok basit bir gol yedik ve yediğimiz golden sonra bocaladık, sonra yine toparlanır gibi olduk, pozisyon da bulduk ama çeviremedik maçı. Ancak şunu söylemeliyim ki oynadığımız futbol umut verici.

 Kaçırdığımız gol pozisyonlarına tekrar değinmek istiyorum. Gerçekten inanamıyorum kaçırdığımız gollere. Beceriksizlik mi desem talihsizlik mi desem bilemedim. Neyse, inşallah diğer maçlarda telafi ederiz. Yolun ve bahtın açık olsun Galatasaray.


4 yorum:

  1. Eski cimbom aklıma geldi..JupDerval,Simoviç,Prekazi,Tanju..1986 - 2000 yılları arasında gs'nin izmir maçlarına çok giderdik..O zamanlar bir başkaydı..Şimdi eski performanstan eser yok gibi gs'de..🤔✔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Şampiyon Kulüpler Kupasında yarı final oynamıştık. Haklısınız o zamanlar bir başkaydı.

      Sil
  2. Talihsizlik ya da beceriksizlik mi bilemiyorum ama ekran başında sinir küpü olduğum kesin, çok rahat alınacak bir maçtı ve baştan sona üstün oynayıp böyle bir skorla sonuçlanması üzücüydü. Bundan sonrası umarım daha gollü ve mutlu edici olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzüldüm. Ama daha 4 maç daha var. İnşallah telafi ederiz. Teşekkürler yorumunuz için:)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem