8 Ekim 2018 Pazartesi

Kısa Kısa Notlar- Sabır ve Zeytinyağı


NOT 1: Sabır 
Sabır gerçekten çok önemli. Ama bazen biz bunun farkına varamıyoruz. Bazı şeylerin gerçekleşmesi için çok aceleci davranıyor ve aceleci davrandığımız için de gerçekçi olmayan ve kötü sonuçlar doğurabilecek kararlar alabiliyoruz. Unutmayalım ki toprağa ekilen tohumların filizlenip gerekli olgunluğa erişebilmesi için bazen aylar bazen de yıllar gerekir. Hepimizin elbette hayalleri var ve bu hayallerimizin gerçekleşmesi için çoğu zaman elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Çaba gösteriyoruz, emek veriyoruz. İşte sabır da en az çaba ve emek kadar çok önemli. Sabrı aklımızdan çıkarmamamız dileğiyle...

NOT 2: Zeytinyağı
Zeytinyağının kalp sağlığı, mide ve sindirim sistemi başta olmak üzere sağlığa birçok faydasının olduğunu biliyordum; ancak beyne faydalı olduğunu yeni öğrendim. Yapılan araştırmalar sonucunda sızma zeytinyağının alzheimer hastalığını önleyici etkisi varmış. Ayrıca görsel ve sözel hafızayı da güçlendiriyormuş. Öğrendim ve sizlerle paylaşmak istedim. İnşallah yararlı olmuştur.

Ayrıca "Kısa Kısa Notlar" başlığı altında yazdığım diğer yazıya buradan ulaşabilirsiniz. 

Foto Kaynak: https://images.pexels.com/photos/7103/writing-notes-idea-conference

2 yorum:

  1. İlk başta sabır ve zeytinyağı arasında bir bağ kurmaya çalıştığımı itiraf ediyorum :))) ''Kısa kısa notlar''içeriğiymiş anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet böyle anlaşılması gayet normal. Böyle arada sırada kısa kısa notlar başlığı altında yazılar yazıyorum. Birbiriyle bağlantılı da olabiliyor birbirinden bağımsız da... Bu arada ilginiz ve yorumunuz için teşekkür ederim 😊

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem