11 Ekim 2018 Perşembe

Tek Eksik Var...


Milli takımımız kardeş ülke Bosna Hersek ile yaptığı hazırlık maçında sahadan 0-0'lık beraberlikle ayrıldı.  

İstekli, mücadeleci, azimli, hırslı, son dakikaya kadar maçı kazanmanın yollarını arayan bir milli takımımız vardı sahada. Ancak tek bir eksik vardı; o da gol eksikliği... Sonuna kadar galibiyeti kovalayan milli takımımızda son vuruşlardaki beceriksizlik dikkat çekti.

Oynanan maçlardaki sonuçlar ne olursa olsun yeni milli takımı ben çok sevdim. Bana çok sempatik geliyor yeni oluşturulan takım. Başta Çağlar, Ömer Bayram, Okay, Cengiz ve Hakan olmak üzere bütün futbolculardan umutluyum. Artık insanlara adamlık öğretmeye kalkanların oynamadığı, hırslı, istekli, azimli futbolcuların oynadığı bir milli takımımız var. Bu takıma sahip çıkalım ve destek verelim. 

8 yorum:

  1. İnşallah önümüzdeki Rusya maçını kazanırız. Sabredilirse uzun vadede bu milli takımın başarılı olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de inanıyorum. Ama dediğiniz gibi sabredilmesi lazım. Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  2. Eski Milli Takım coşkuları maalesef yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden bir başkaydı. Çünkü o zamanlar koca yürekli futbolcular vardı. İnşallah bu takım da öyle olacak. Tabi sabredilirse...

      Sil
  3. Bende heyecan duyamadan izliyorum artık milli takım maçlarını.Niye böyle oldu,nasıl bir kopukluk yaşadım da bu şekilde hissettim bilemiyorum...😑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Futboldan çok başka şeyler gündemdeydi. Böyle hissetmeniz normal. Yorumunuz için teşekkürler:)

      Sil
  4. Futbolla alakam çok yok ama milli maçlar ayrı bir heyecan oluyordu bir zamanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o eski günler... Her zaman arıyoruz eski günleri :)

      Sil

Popüler Yayınlar

Blog Listem